Blødning efter samleje og brunt udflåd.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.974 visninger
4 svar
1 synes godt om
31. december 2014

Anonym trådstarter

Hej alle babybrugere. 

Rigtig godt nytår!! Jeg håber at i har en dejlig aften. Min aften er gået meget med at tænke over en masse jeg har læst på nettet. 

Min min er i udlandet og arbejde, så han er kun hjemme hver 3 uge, 2 uger ad gangen, hvor vi så har sex hver anden dag, uden prævention. Vi vil gerne være gravide igen ud af de dage vi har sex er det måske 3 dage der er blod efter, meget lidt på min mand og papiret. Meget lidt og frisk lyserød blod. Hvad kan det dog betyde? Jeg skal have min mens om 2 dage, men de sidste 3 måneder har jeg inden fået brunt udflåd. Jeg kan ikke tage til lægen før d. 5 januar. Kan det være graviditet?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2015

Anonym trådstarter

Ingen der kan berolige mig lidt?

Anmeld

1. januar 2015

Jupiter

Jeg er ikke helt sikker på hvad du vil beroliges med/for? 

Brunt udflåd er sandsynligvis gammelt blod fra sidste mens. Det kommer ofte gerne lidt inden/når ny mens kommer (eller inden ny mens skulle komme hvis man er blevet gravid).

Blod efter sex kan være mange ting, en sprængt blodkar, følsomme slimhinder, en lille ubetydelig cyste eller noget helt andet.

Anmeld

1. januar 2015

Anonym trådstarter

Jupiter skriver:

Jeg er ikke helt sikker på hvad du vil beroliges med/for? 

Brunt udflåd er sandsynligvis gammelt blod fra sidste mens. Det kommer ofte gerne lidt inden/når ny mens kommer (eller inden ny mens skulle komme hvis man er blevet gravid).

Blod efter sex kan være mange ting, en sprængt blodkar, følsomme slimhinder, en lille ubetydelig cyste eller noget helt andet.

Tak for svar. Når jeg læser på nettet, kan jeg kun finde livmoderhalskræft. Er simpelthen så bange for at det kunne være det. Man er dårlig til at frygte det værste..! Og så gad jeg måske godt at nogle kunne fortælle mig at det var graviditetestegn

Anmeld

1. januar 2015

Jupiter

Anonym skriver:

Tak for svar. Når jeg læser på nettet, kan jeg kun finde livmoderhalskræft. Er simpelthen så bange for at det kunne være det. Man er dårlig til at frygte det værste..! Og så gad jeg måske godt at nogle kunne fortælle mig at det var graviditetestegn

Åh det var da også en frygtelig tanke - den har slet ikke strejfet mig ud fra det du skrev 

Mange bløder mere eller mindre under graviditet, så det er jo ikke udelukket 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.