Kan der stadig være en chance?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

259 visninger
2 svar
0 synes godt om
31. december 2014

SkrukKvinde

Hej

jeg fik taget en blodprøve hos lægen inden jul. Den sagde desværre under 2. 

Men det er 60 dage siden sidste mens og mine brystet føltes så ømme at jeg ikke engang kan ligge på dem.  Min kæreste siger også de er blevet tunge. Jeg har kvalme om aftenen. 

Alle de test jeg har taget har været negative, men vil høre om der stadig kan være en chance for graviditet selv om blodprøven inden jul viste under 2 ? 

Det der gør at jeg stiller dette spørgsmål er nok pga mine brystet.  De blevet værre og værre hverdag og er begyndt at få strækmærker på dem 

Håber der er nogle der kan svare ☺

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. december 2014

ErDetSnartNU

Jeg fik at vide, at ved under 2 er der ingen graviditet. Jeg havde en bio/SA, og var bange for, at der stadig var rester, som manglede at blive afstødt (fordi min blødning var så lille) men lægen sagde, der med sikkerhed ikke var mere graviditet i mig, da blodprøven viste under 2. 

Måske er det en ny graviditet som stikker hovedet frem og gør opmærksom på sig selv? Det kan jo være, at du er så tidligt i forløbet, at du endnu ikke kan teste positivt 

Anmeld

31. december 2014

SkrukKvinde

ErDetSnartNU skriver:

Jeg fik at vide, at ved under 2 er der ingen graviditet. Jeg havde en bio/SA, og var bange for, at der stadig var rester, som manglede at blive afstødt (fordi min blødning var så lille) men lægen sagde, der med sikkerhed ikke var mere graviditet i mig, da blodprøven viste under 2. 

Måske er det en ny graviditet som stikker hovedet frem og gør opmærksom på sig selv? Det kan jo være, at du er så tidligt i forløbet, at du endnu ikke kan teste positivt 

Ja det kunne da være super dejligt ☺ det sagde min kæreste faktisk også. Men er det ikke mærkeligt hvis man har to æl i en cyklus. Eller hvordan vil du mene det hænger sammen, hvis det er tilfældet ☺

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.