Krudt og baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

479 visninger
7 svar
6 synes godt om
31. december 2014

Sprit25

Åh jeg er spændt på i aften. Vi bor i lejlighed og der er SINDSYGT meget der bliver fyret af og højt. Indtil videre har min datter ikke reageret men det er jo lidt vildere i aften. Hvad har I oplevet med jeres babyer hun er 8 mdr

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. december 2014

JH12

De første 2 nytårsaftener min datter havde, kom hun i seng til normal tid og har endnu ikke reageret på fyrværkeriet.. 

Anmeld

31. december 2014

Sprit25

JH12 skriver:

De første 2 nytårsaftener min datter havde, kom hun i seng til normal tid og har endnu ikke reageret på fyrværkeriet.. 

Åh skønt!! Frygter sådan hun græder sig selv i søvn fordi hun er bange heldigvis tager kæresten hende da jeg selv er bange for det og frygter lidt hun vil kunne mærke det

Anmeld

31. december 2014

hannetheis

glemmer aldrig den første nytårsaften med vores store søn.

han var 9 mdr. Og kunne slet ikke finde ro til at sove. Det endte med at jeg lagde i vores seng hele aften og holdte om ham. Og manden sad i stuen alene.

kan huske at han 23.40 endelig var faldet til ro så jeg gik ind for at skåle med manden. Men 24.00 vågnede han og skreg af panik.

Anmeld

31. december 2014

Sprit25

hannetheis skriver:

glemmer aldrig den første nytårsaften med vores store søn.

han var 9 mdr. Og kunne slet ikke finde ro til at sove. Det endte med at jeg lagde i vores seng hele aften og holdte om ham. Og manden sad i stuen alene.

kan huske at han 23.40 endelig var faldet til ro så jeg gik ind for at skåle med manden. Men 24.00 vågnede han og skreg af panik.

Knap så skønt håber ikke det sker��

Anmeld

31. december 2014

Trekløver(:

Sprit25 skriver:

Åh jeg er spændt på i aften. Vi bor i lejlighed og der er SINDSYGT meget der bliver fyret af og højt. Indtil videre har min datter ikke reageret men det er jo lidt vildere i aften. Hvad har I oplevet med jeres babyer hun er 8 mdr

Min datter var 5 måneder sidste nytår, og hun sov fra det hele. Håber din gør det samme og god aften

Anmeld

31. december 2014

M (:

Sprit25 skriver:

Min søn var 9 mdr (8 mdr korrigeret) sidste nytår og han snorksov fra al balladen 

Anmeld

1. januar 2015

Sprit25

Kan fortælle det gik godt. Hun havde lidt svært ved at falde i søvn men alle 7 voksne legede jo også med hende så hvorfor i seng men hun sov fra det hele

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.