Alm fødsel efter kejsersnit?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

253 visninger
5 svar
0 synes godt om
30. december 2014

Anonym trådstarter

Har født ved kejsersnit januar 13, og september 14. Skal føde igen til august 15, tror i det er mulighed for at jeg kan få lov til at føde naturligt? 

Håber virkelig  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2014

lineog4

Anonym skriver:

Har født ved kejsersnit januar 13, og september 14. Skal føde igen til august 15, tror i det er mulighed for at jeg kan få lov til at føde naturligt? 

Håber virkelig  

Ved det ikke, men ville ikke selv turde...

Anmeld

30. december 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Gå efter fødselslægens anbefaling. De vil til hver en tid anbefale vaginal fødsel hvis det er muligt og sikkert, så hvis de siger nej, er det helt sikkert IKKE sikkert. 

De fleste fødesteder har jo retningslinjer for hvor længe der skal være mellem et ks og en vaginal fødsel, for at arret kan holde til veerne. Mange steder skal der være 18mdr imellem for at de lader en føde selv. Så jeg tror du skal være heldig. 

Anmeld

30. december 2014

Frk.S

Det kommer nok an på hvor du skal føde.

Fx i Randers er det kejsersnit, hvis du har to kejsersnit bag dig. I Skejby er de begyndt på at man godt kan få lov at føde vaginalt, efter to kejsersnit - men jeg tænker det afhænger af hvor længe der er i mellem de to graviditeter samt grunden til dine tidligere kejsersnit. Når det ikke er længere tid siden du fik kejsersnit, kunne jeg forestille mig at du vil blive anbefalet endnu et kejsersnit - men du må jo høre dem ad. 

Anmeld

30. december 2014

Kløver

Anonym skriver:

Håber virkelig  

Nej.. Havde samme håb, men 2 ks så er det slut derefter især indenfor den korte tidsramme. Måske det var anderledes hvis børnene var kommet over en tidsramme på måske 10 år eller mere 

Anmeld

30. december 2014

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Anonym skriver:

Håber virkelig  

jeg fødte min søn jan 08 og min datter april 14 - begge gange med kejsersnit...

jeg fik at vide at jeg godt kunne prøve at føde min datter varginalt, men da hendes fødsel også endte i kejsersnit fik jeg at vide at hvis jeg nogensinde skulle have et 3. barn, så ville det blive ved planlagt kejsersnit...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.