Ville du kunne se

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. december 2014

Stumpen

Nystart skriver:

Nej det gør jeg tit, men bare ganske lidt vand, tag spsk af gangen, det tit jeg os gør det ved feks dip hvis det er liiiiiige til den tykke side 

Der skal saft fra en halv citron i, så må hellere putte det i først...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2014

Stumpen

SDD skriver:

Ja det ville jeg. Men hedder den ikke 9%? Den på 9% er tyndere end den på 18%. hvis den skal være tyndere kan du fortynde den, hvis den skal være tykkere kan du måske dræne den lidt(i kaffefilter).

Godt nytår

Ved godt at den er tyndere, men ville høre om man kan se forskel når det ligger hen over kylling  jeg ville nok ikke selv kunne..

Anmeld

30. december 2014

Nystart

Stumpen skriver:

Der skal saft fra en halv citron i, så må hellere putte det i først...

Så tror jeg slet ikke det er nødvendigt ;-) 

Anmeld

30. december 2014

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Stumpen skriver:

Ved godt at den er tyndere, men ville høre om man kan se forskel når det ligger hen over kylling  jeg ville nok ikke selv kunne..

Jeg tror den også vil se tyndere ud. Men må indrømme at jeg aldrig har set det på noget. For den tykke vil sikkert lave et hvidere lag i forhold til den anden. Men hvis det er dig der laver mad, er det vel op til dig hvad du bruger? 

Godt nytår

Anmeld

30. december 2014

merethe

Profilbillede for merethe

nej det vil jeg ikke kunne se

Anmeld

30. december 2014

ErDetSnartNU

Altså, er det en gæst der vil bestemme, hvad du bruger i din madlavning?! I så fald ville jeg lave det med det jeg har valgt, uden at prøve at skjule det eller nævne noget om det. Hvis gæsten kommenterer det, så ville jeg - med et smil - sige, at ja, det er 18%, og at det syntes jeg lige passede til det vi skulle have/det havde jeg mest lyst til/det måtte godt være noget ekstra på nytårs aften/hvad-du-nu-lige-synes. 

Jeg synes det er en uskik at gæsterne vil bestemme, hvad der skal bruges i madlavningen hos andre, og personligt tager jeg kun hensyn hvis det er pga allergier eller noget man bestemt ikke kan lide (fx fisk, svampe/indmad/gluten/andet). For mig vejer det tungt at det er et hensyn jeg har haft lyst til til at tage, fremfor at det er noget jeg er blevet afkrævet. Hvis de vil have noget bestemt (som fx kun streng stenalderkost) må de invitere i stedet for  

Anmeld

30. december 2014

Stumpen

SDD skriver:

Jeg tror den også vil se tyndere ud. Men må indrømme at jeg aldrig har set det på noget. For den tykke vil sikkert lave et hvidere lag i forhold til den anden. Men hvis det er dig der laver mad, er det vel op til dig hvad du bruger? 

Godt nytår

Der skal karry i, så det prblem med den hvis farveer løst  

men ja det er mig der bestemmer - gider bare ikke diskussionen 

Anmeld

30. december 2014

Stumpen

ErDetSnartNU skriver:

Altså, er det en gæst der vil bestemme, hvad du bruger i din madlavning?! I så fald ville jeg lave det med det jeg har valgt, uden at prøve at skjule det eller nævne noget om det. Hvis gæsten kommenterer det, så ville jeg - med et smil - sige, at ja, det er 18%, og at det syntes jeg lige passede til det vi skulle have/det havde jeg mest lyst til/det måtte godt være noget ekstra på nytårs aften/hvad-du-nu-lige-synes. 

Jeg synes det er en uskik at gæsterne vil bestemme, hvad der skal bruges i madlavningen hos andre, og personligt tager jeg kun hensyn hvis det er pga allergier eller noget man bestemt ikke kan lide (fx fisk, svampe/indmad/gluten/andet). For mig vejer det tungt at det er et hensyn jeg har haft lyst til til at tage, fremfor at det er noget jeg er blevet afkrævet. Hvis de vil have noget bestemt (som fx kun streng stenalderkost) må de invitere i stedet for  

Kunne faktisk ikke være mere enig... 

Anmeld

30. december 2014

Benjamins'mor

Det tvivler jeg på at jeg kunne. 

Anmeld

31. december 2014

Stumpen

Jeg gav mig Jeg har lavet en portion af hver - simpelthen for at se om man kan se forskel og det kan man IKKE.. Spurgte min kæreste hvilken portion der var den lette udgave og han pegede forkert  Så nu er det slut med at købe specielt, hvis den fede udgave er på bud  som der var tilfældet i denne uge 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.