normalt?!?!?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

401 visninger
4 svar
1 synes godt om
30. december 2014

Lilje22

Er det normalt!?!?

Jeg havde sidste menstruation d. 23 december og stoppede derefter på p-piller. I går begyndte jeg så at bløde tyndt blod. Jeg bløder stadig, det er ikke voldsomt, men mere end når jeg normalt har menstruation. Skal jeg være nervøs?

Jeg har forsøgt at kontakte egen læge, men han er på juleferie til d. 5 januar. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2014

Wik

Ja, det kan bare være en blødning der kommer fordi din krop er forvirret. Er det ikke normalt at man stopper på p-piller inden menstruationen? Hvis din krop tror du skal have mens nu fordi du er stoppe den 23 så er det bare derfor, også holder er det slut om få dage. 

Anmeld

30. december 2014

Lilje22

Wik skriver:

Ja, det kan bare være en blødning der kommer fordi din krop er forvirret. Er det ikke normalt at man stopper på p-piller inden menstruationen? Hvis din krop tror du skal have mens nu fordi du er stoppe den 23 så er det bare derfor, også holder er det slut om få dage. 

Jo Selvfølgelig, jeg har nok formuleret det lidt forkert. Jeg tog sidste p-pille d. 16 december, fik derefter min mens. Havde sidste mensdag d. 23 december. Håber det er lidt mere forståeligt.

Anmeld

30. december 2014

Wik

Lilje22 skriver:

Jo Selvfølgelig, jeg har nok formuleret det lidt forkert. Jeg tog sidste p-pille d. 16 december, fik derefter min mens. Havde sidste mensdag d. 23 december. Håber det er lidt mere forståeligt.

Nårh ja okay, så giver det mening. Men hvis du ikke har ondt og bløder rigtig meget, så er det ikke unormalt, det er meget forskelligt hvordan kroppen reagere efter stop a p piller, noget får regelmæssig mens lige bagefter andre får det først efter noget tid. Da jeg startede på piller for nu 7 år siden, blødte jeg stort set dagligt i fem uger, og den anden vej kan også forekomme, så tror ikke det er unormalt.

Anmeld

30. december 2014

Rockertand

Lilje22 skriver:

Er det normalt!?!?

Jeg havde sidste menstruation d. 23 december og stoppede derefter på p-piller. I går begyndte jeg så at bløde tyndt blod. Jeg bløder stadig, det er ikke voldsomt, men mere end når jeg normalt har menstruation. Skal jeg være nervøs?

Jeg har forsøgt at kontakte egen læge, men han er på juleferie til d. 5 januar. 

Der er ikke noget at være nervøs for, din krop skal bare til at finde sig selv, og for nogle giver det rod i cyklus og tager lidt tid.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.