Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Er der nogle af jer der er blevet scannet på Viborg privathospital? Vi overvejer at købe en tidlig scanning der fordi jeg bor i Viborg.
Men vi har også snakket om Silkeborg som jo ikke er ret langt væk og det koster 100 kr. mindre end i Viborg.
Nogle der har erfaring?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
KThomsen skriver: Er der nogle af jer der er blevet scannet på Viborg privathospital? Vi overvejer at købe en tidlig scanning der fordi jeg bor i Viborg. Men vi har også snakket om Silkeborg som jo ikke er ret langt væk og det koster 100 kr. mindre end i Viborg. Nogle der har erfaring?
Er du sikker på man ka det? Syntes nemlig jeg fik at vide i sin tid at de ik tilbød det i viborg men det ka jo være ændret
L&V skriver: Er du sikker på man ka det? Syntes nemlig jeg fik at vide i sin tid at de ik tilbød det i viborg men det ka jo være ændret
Det står der ihverfalde inde på deres hjemmeside at man kan
http://www.viborgprivathospital.dk/da/Prisliste%20-%20Graviditetsskanninger-15267
KThomsen skriver: Det står der ihverfalde inde på deres hjemmeside at man kan http://www.viborgprivathospital.dk/da/Prisliste%20-%20Graviditetsskanninger-15267
Jamen det har du da ret i. Det var da os på tide.
L&V skriver: Jamen det har du da ret i. Det var da os på tide.
ved bare ikke om jeg hælder mere til Silkeborg fordi det er kvinder. Hvis jeg skal have lavet en tidlig scanning i Viborg, så er det ved en mand:/ Det ved jeg ikke om jeg syntes så meget om.
Hvor blev du scannet henne?
Hvis du kan komme til herning koster det kun 450 kr og han er PISSE dygtigt jeg fik allerede lov og se blink i uge 5+3
HVPigen skriver: Hvis du kan komme til herning koster det kun 450 kr og han er PISSE dygtigt jeg fik allerede lov og se blink i uge 5+3
Jeg er ikke så god til at det er mænd der skal scanne mig dernede, og det skal man jo ved en tidlig scanning
Jeg har fået lavet en tidlig scanning på Viborg privat hospital.
Jeg var 7+1 og blev scannet udenpå maven og det var altså en dame der scannede :-)
vi så tydelig hjerteblink og fik et printet billede med derfra. Gav vist nok 600kr.
KThomsen skriver: ved bare ikke om jeg hælder mere til Silkeborg fordi det er kvinder. Hvis jeg skal have lavet en tidlig scanning i Viborg, så er det ved en mand:/ Det ved jeg ikke om jeg syntes så meget om. Hvor blev du scannet henne?
Tænker bare om de måske er bedre uddannet i viborg.
Og din jm ka jo os være mand.
Ved anni rosgaard men det var gennem sygehuset
VNB skriver: Jeg har fået lavet en tidlig scanning på Viborg privat hospital. Jeg var 7+1 og blev scannet udenpå maven og det var altså en dame der scannede :-) vi så tydelig hjerteblink og fik et printet billede med derfra. Gav vist nok 600kr.
Okay, der står bare inde på deres hjemmeside at det er en mand der står for alle graviditetsscanninger vi har besluttet at tage til Silkeborg, der kan man få en scanningspakke så det bliver en del billigere end i Viborg
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128