Kan jeg være gravid??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

257 visninger
7 svar
0 synes godt om
29. december 2014

Babee

Hej piger. Havde sidst mens D. 6 december og har haft ømme bryster de sidste 3 dage, de føltes spændte og større, især ude i siderne. Er det normalt.? Og kan jeg godt prøve at tage en test.? Kan næsten ikk holde ud at vente længere......

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2014

Babee

Babee skriver:

Hej piger. Havde sidst mens D. 6 december og har haft ømme bryster de sidste 3 dage, de føltes spændte og større, især ude i siderne. Er det normalt.? Og kan jeg godt prøve at tage en test.? Kan næsten ikk holde ud at vente længere......

Altså min første mensdag var D. 6 dec... Hvor langt er jeg henne....?

Anmeld

29. december 2014

Krydserfingre

Babee skriver:

Altså min første mensdag var D. 6 dec... Hvor langt er jeg henne....?

Så er du 3+2 nu

Anmeld

29. december 2014

Babee

Pigeeeeen skriver:

Så er du 3+2 nu

Okay, tror du så ikke godt at jeg kan tage en graviditetstest i morgen..?

Anmeld

29. december 2014

Krydserfingre

Babee skriver:

Okay, tror du så ikke godt at jeg kan tage en graviditetstest i morgen..?

Tja du kan godt prøve, nogle få kan jo godt teste postict så tidligt meeen jeg vil anbefale at vente til du er gået 1 dag over tid  

Anmeld

29. december 2014

l.kjoeller

Det er meget tidligt at teste  da ægget kun lige har sat sig fast hvis du er gravid.  Vent minimum til  lørdag er mit råd. 

Anmeld

29. december 2014

Babee

l.kjoeller skriver:

Det er meget tidligt at teste  da ægget kun lige har sat sig fast hvis du er gravid.  Vent minimum til  lørdag er mit råd. 

Ja er nok smartest.men det er jo nytår på onsdag og vil da helst ikke drikke hvis jeg nu er gravid.....

Anmeld

29. december 2014

l.kjoeller

Babee skriver:

Ja er nok smartest.men det er jo nytår på onsdag og vil da helst ikke drikke hvis jeg nu er gravid.....

Du kan jo godt teste men sandsynligvis  er den negativ også hvis du er gravid.  Mit råd er drik med måde. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.