Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej piger. Havde sidst mens D. 6 december og har haft ømme bryster de sidste 3 dage, de føltes spændte og større, især ude i siderne. Er det normalt.? Og kan jeg godt prøve at tage en test.? Kan næsten ikk holde ud at vente længere......
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Babee skriver: Hej piger. Havde sidst mens D. 6 december og har haft ømme bryster de sidste 3 dage, de føltes spændte og større, især ude i siderne. Er det normalt.? Og kan jeg godt prøve at tage en test.? Kan næsten ikk holde ud at vente længere......
Altså min første mensdag var D. 6 dec... Hvor langt er jeg henne....?
Babee skriver: Altså min første mensdag var D. 6 dec... Hvor langt er jeg henne....?
Så er du 3+2 nu
Pigeeeeen skriver: Så er du 3+2 nu
Okay, tror du så ikke godt at jeg kan tage en graviditetstest i morgen..?
Babee skriver: Okay, tror du så ikke godt at jeg kan tage en graviditetstest i morgen..?
Tja du kan godt prøve, nogle få kan jo godt teste postict så tidligt meeen jeg vil anbefale at vente til du er gået 1 dag over tid
Det er meget tidligt at teste da ægget kun lige har sat sig fast hvis du er gravid. Vent minimum til lørdag er mit råd.
l.kjoeller skriver: Det er meget tidligt at teste da ægget kun lige har sat sig fast hvis du er gravid. Vent minimum til lørdag er mit råd.
Ja er nok smartest.men det er jo nytår på onsdag og vil da helst ikke drikke hvis jeg nu er gravid.....
Babee skriver: Ja er nok smartest.men det er jo nytår på onsdag og vil da helst ikke drikke hvis jeg nu er gravid.....
Du kan jo godt teste men sandsynligvis er den negativ også hvis du er gravid. Mit råd er drik med måde.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128