Akupunktur og fructus femina

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

546 visninger
6 svar
0 synes godt om
29. december 2014

Lillesif

Akupunktur og fructus femina

Hej allesammen
Efter at have prøvet at blive gravid i over et år nu - blevet gennemtjekket i hoved og r..!
Fejler intet ud over at jeg er 37 pr og har fået et lidt højt keglesnit , og kæresten har lidt nedsat sædkvalitet.
Vi blev insimineret i forrige cyklus uden held, og pga af juleferie på klinikken ingen insimination i denne cyklus ( blev slemt skuffet da det gik op for mig) Tilgengæld prøver jeg så med akupunktur og noget der hedder fructus femina , som akupunktøren anbefalede. Man må jo gøre noget
Er der nogen herinde der har erfaring med akupunktur og ' babyklistret' som fructus femina også bliver kaldt?
Kh

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2014

miss-cl

Vi har selv prøvet i 4 år, og Været igennem 3 iui, 1 æglægning.

Så var vi ved at Gøre klar til frys med akupunktur og zoneterapi som jeg fik 2 gange. Så fandt jeg ud af jeg var gravid helt af os selv ��

Anmeld

30. december 2014

Lillesif

miss-cl skriver:

Vi har selv prøvet i 4 år, og Været igennem 3 iui, 1 æglægning.

Så var vi ved at Gøre klar til frys med akupunktur og zoneterapi som jeg fik 2 gange. Så fandt jeg ud af jeg var gravid helt af os selv ��

Dejligt at høre... Håber lidt det sker her også

Anmeld

30. december 2014

Disarobi

Fructus femina havde desværre ingen virkning på mig. Har hørt mange gode erfaringer med det, og det skader i hvert fald ikke på nogen måde. 

Jeg begyndte at tage det regelmæssigt i februar måned 2012 efter en spontan abort i januar. Jeg blev gravid igen i marts men mistede endnu en gang...

Held og lykke med jeres projekt

Anmeld

30. december 2014

Lillesif

Disarobi skriver:

Fructus femina havde desværre ingen virkning på mig. Har hørt mange gode erfaringer med det, og det skader i hvert fald ikke på nogen måde. 

Jeg begyndte at tage det regelmæssigt i februar måned 2012 efter en spontan abort i januar. Jeg blev gravid igen i marts men mistede endnu en gang...

Held og lykke med jeres projekt

Tusind tak Og det gør mig ondt at du mistede . Held og lykke til dig også .

Anmeld

30. december 2014

Disarobi

Lillesif skriver:

Tusind tak Og det gør mig ondt at du mistede . Held og lykke til dig også .

Tak...

Det er heldigvis glemt eftersom jeg i dag sidder med en søn på 13 mdr og lillebror i maven som kommer om 9 uger

Anmeld

1. januar 2015

Lillesif

Disarobi skriver:

Tak...

Det er heldigvis glemt eftersom jeg i dag sidder med en søn på 13 mdr og lillebror i maven som kommer om 9 uger

Tillykke med det

håber det bliver mig i 2015)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.