Nr. To er 11 uger - få nr 3?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

965 visninger
11 svar
5 synes godt om
29. december 2014

Mortiltopiger..

hej, jeg har en pige på 3,5 og en pige på 11 uger, snakken går herhjemme på om vi skal få nr 3 med det samme? 

Ville så have nr 2 og 3 hjemme sammeb indtil nr 3 skal i vuggestue?

Er det kuk i låget eller ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2014

Rockertand

Mortiltopiger.. skriver:

hej, jeg har en pige på 3,5 og en pige på 11 uger, snakken går herhjemme på om vi skal få nr 3 med det samme? 

Det bestemmer I jo selv, vores nr. 2 og 3 er med 2 års mellemrum, og hvor gør det ondt i mit moderhjerte, for det er så tit, nr. 2 kommer i klemme, så ville have valgt det anderledes, hvis det kunne gøres om. Nr. 1 var selvkørende, og nr. 3 krævede mig hele tiden, så det kunne ikke være anderledes end at det var nr. 2, der betalte prisen.

Anmeld

29. december 2014

Mortiltopiger..

Andre med tætte psedosetvillinger?

Anmeld

29. december 2014

L&V

Go fore it. Det er 22mdr mellem mine og ku jeg selv ha valgt var de tættere. Her bliver ingen overset. Tror det handler om rutiner, indstilling osv

Anmeld

29. december 2014

Mortiltopiger..

L&V skriver:

Go fore it. Det er 22mdr mellem mine og ku jeg selv ha valgt var de tættere. Her bliver ingen overset. Tror det handler om rutiner, indstilling osv

Hvad er sværest? Hvordan var det at ha en lille og være gravid? Kvalme mm

Anmeld

29. december 2014

lineog4

Var det nummer 1 og 2 ville jeg ikke have de store betænkeligheder. Men som en anden også skriver, så er der bare en kæmpe faldgrube med 3 børn, nemlig at det midterste barn kommer i klemme.

Vores var lige blevet 7 og 2 år 9 mnd da vi fik nummer 3. Der gik ikke noget fra den store (sådan set med voksenbriller), men den i midten er bare så tit i klemme. Skal siges han også er meget rolig, introvert mens de to andre er sociale, snakkende, brusende børn (på den dejlige måde). Og jeg synes virkelig vi bruger mange tanker på hvordan vi skaber plads til ham - tør slet ikke tænke på hvordan det havde været hvis han havde været yngre da lillebror kom, hvis ikke han havde erobret sin plads, så vi var guidet ind på hvem han var og hvad han havde behov for.

Anmeld

29. december 2014

L&V

Mortiltopiger.. skriver:

Hvad er sværest? Hvordan var det at ha en lille og være gravid? Kvalme mm

Det ved jeg ærligtalt ik. Syntes ik der er noget der er svært som sådan. 

Jeg har været ret uheldig i mine graviditeter med opkast og svær bækkenløsning osv så det var lidt hårdt. Men vi nød tiden hvor den store ku være en masse hjemme. Hun holdt fri den første månede af lillebrors liv og ja vi har bare nydt det. Lige nu er de 3 og 1 1/2 så de er i selvstændigheds alder og ja mine øre høre ik men mine fingre piller ved alt alder og det er da lidt op af bakke men det er jo snart ovre igen

Anmeld

29. december 2014

TNBC

Mortiltopiger.. skriver:

Altså barnet vil jo kun komme om mindst 9måneder, så den lille er over 11måneder og den store er næste 4,5år, så hun er jo ret selvstændig, og den lille er måske også ret mobil, og hvis du får en som lillepigen her, der sagtens kan lege for sig selv, så er det skønt.

Jeg tror ikke det bliver så slemt, der er jo også en far, og far kan jo sagtens have den lille, mens du tilbringer tid sammen med de to andre.. Og når den lille sover, så er der tid med nr.2.  

Så det er om du kan klare at gå hjemme med en omkring 1årig og en baby?

Anmeld

29. december 2014

LinLin

Mortiltopiger.. skriver:

Jeg synes det er lidt "kuk i låget"  men nu er der også hele 4 år imellem hver af mine... 

Jeg har selv en lille en på 11 uger og jeg forstår slet ikke man kan tænke "ny baby" allerede  

Anmeld

29. december 2014

elskeratværemor

Jeg syntes ikke det er helt kuk kuk:-) har selv en dreng på 6 mdr, og selvom han ha haft problemer med maven m.m. og Været en dejlig tung dreng, tænkte jeg da allerede på en nr 2 da han var 1 mdr, men den hoppede manden ikke med på :-) så nu er projektet på standby :-) 

Så hvis du spørg mig: gør det hvis du føler for det;-) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.