Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg mangler simpelthen nogle gode råd, til en super flot, og lækker børnevenlig dessert til nytårsaften.
Så piger, hjælp, hvad kan man lave?
Kom gerne med billeder og opskrifter hvis i har det.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hjemmelavet is med frugt til. Og evt pandekager til?
Eller brownies hjemmelavet med is til, evt hjemmelavet is
EnGodMor skriver: Jeg mangler simpelthen nogle gode råd, til en super flot, og lækker børnevenlig dessert til nytårsaften. Så piger, hjælp, hvad kan man lave? Kom gerne med billeder og opskrifter hvis i har det.
nu ved jeg ikke hvor gamle børnene er, men der er mange gode desserter... et par som mig og min knægt godt kan lide er:
sundae; ( black and white er mine favorit) http://en.wikipedia.org/wiki/Sundae#Types_of_sundaes
sundae kan anrettes på alle mulige måder...
Banana split
Is med forskellige frugter til, evt, stukket ud eller skåret ud som stjerner, hjerter osv.
Chokoladekage med is og jordbær/hindbær
Pandekager med is
Vi skal have bananasplit, børnene glæder sig helt vildt.
Med baby på 6 mdr og en kræsen mand så bliver det ganske let. Simpelt: karolines softice med frisk frugt. Bum. Melon, ananas, jordbær, passionsfrugt. Så bager jeg lige nogle æblebåde i et fad med kanelsukker på også.
Her står den på klassisk bananasplit med hjemme"bragt" toblerone is
Vi har købt islagkage fra Løgismose med karamel, hindbær og passionsfrugt vi har fået den før og vores datter elsker den. I år bliver det nok med lidt frisk frugt til og måske en stjernekaster eller 5 i for at gøre det ekstra festligt
Her står den på Nøddekurve med is, bær, chokolade stykker og Brownie-kage til
Her er jeg spændt på hvad der er fundet på - det er ikke os der står for dessert og ingen andre har børn ... Hvis i er i samme situation og evt lidt dovne fandt vi i lidl festlige sorbet is arrangeret i champagne glas for en måned siden ... Måske har de dem stadig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128