Du skal føle familien ikke er komplet tror jeg. Og hvis i gør det, så kender du tegnene nu, og kan råbe op og få lidt hjælp og vejledning.
vi var 14 mdr om at blive gravide første gang. Jeg mistede mit drømmebarn ved en MA, efter en scanning der viste det var dødt da jeg var 8 uger henne. Var knust. Vi kæmpede med det samme for en ny graviditet, men der gik to år før vi stod med endnu en ny flot test.
var overbevist om jeg ville miste ham helt indtil fødslen... At noget ville gå galt. Og fødslen gik i gang, men efter 45 timers veer var jeg slet ikke åben og han var ved at stå af derinde. Hu Hej til akut kejsersnit. Han fik 2 på APGAR da han blev hevet ud. Ingen var ved min side da jeg vågnede af narkosen. Og det sidste jeg havde hørt var, han skal ud NU...hjerterytmen er faldet drastisk...
så igen, blev jeg panisk for at det var gået galt. Råbte efter mit barn og efter laaaang tid, ca 1,5 time efter jeg havde fået ham, kom han ned i min mands arme, flot og lækker. Men han havde ikke trykket vejret da han blev født og havde knap hjerteslag, så det var godt de fik ham ud.
grundet al det virvar, var jeg i starten overbevist om han skulle være enebarn.
Men det gik over
20 mdr senere blev første lillesøster født og endnu tre år senere endnu en lillesøster.
grundet den lange forsøgstid med min søn, sagde jeg til min mand vi skulle i gang igen hurtigti så mellemrummet ikke blev mere end 4 pr. Og blev gravid hurtigt, meget overraskende, men fik en SA. Blev gravid igen inden næste mens. Så alt i alt to lillesøster nr et kun 5 mdr at lave
lillesøster nr to tog faktisk endnu kortere tid. Kun 1,5 fra jeg smed præventionen..
helt tosset at være så længe om at lave barn nr er, altså mere end 3 år for at få ham, inklusiv en MA.
men, havde altid troet jeg skulle have en dreng og en pige...og det fik jeg. Og var lykkelig.. Men kunne mærke mon familie slet ikke var fuldendt. Hvis jeg tog et mentalt billede af os alle, kunne jeg se en Tom plads. Tror det er pga min MA, hvor jeg følte mit ønskebarn blev revet væk. Uanset hvad, så føler jeg min familie er fod nu, som den skal være. Vil altid være småskruk, men jeg ved inderst inde den er fuldendt nu. Det har givet mig en indre ro jeg slet ikke havde med kun to børn.