g-test i graviditeten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

571 visninger
11 svar
1 synes godt om
29. december 2014

Heidi.R.

Ved ik helt om jeg sku ha lavet den i en anden tråd, men pyt... 

Jeg har li været inde og se nogle af de gamle tråde jeg har lavet, og kom til at tænke over hvis man nu lad os sige er gravid i uge 15 eller senere eller bare er gravid, og hvis man nu der for sjov tog en g-test ville den så ikke altid blive positiv? Man har jo vel hele graviditeten igennem det der hcg hormon i kroppen som måler det 

Hva siger i??? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2014

Heidi.R.

Man kan da ikke være gravid og ikke ha det der hcg i sig,  dumt spørgsmål ik? 

Anmeld

29. december 2014

Heidi.R.

29. december 2014

l.kjoeller

Nej man kan ikke være gravid uden et hcg over 5 ca 

Anmeld

29. december 2014

Masig

Heidi.R. skriver:

Ved ik helt om jeg sku ha lavet den i en anden tråd, men pyt... 

Jeg har li været inde og se nogle af de gamle tråde jeg har lavet, og kom til at tænke over hvis man nu lad os sige er gravid i uge 15 eller senere eller bare er gravid, og hvis man nu der for sjov tog en g-test ville den så ikke altid blive positiv? Man har jo vel hele graviditeten igennem det der hcg hormon i kroppen som måler det 

Hva siger i??? 

Man vil have hcg i kroppen så længe man er gravid (og lidt efter), så jo den vil altid vise positiv.... Man vil aldrig komme ned under de der 25 (et eller andet, hvad det nu er den måler), når først man er kommet over, så ja den vil være positiv hele vejen igennem...

Anmeld

29. december 2014

Heidi.R.

Hvis man er gravid udenfor livmoderen, så har man vel også hcg i kroppen som normalt? 

Anmeld

29. december 2014

Hike

Heidi.R. skriver:

Hvis man er gravid udenfor livmoderen, så har man vel også hcg i kroppen som normalt? 

Ja det har man  Jeg havde i sin tid meget flotte positive teste siden uge 4, selv efter blødning var de positive. Hcg fortsatte med at stige, men meget stille, indtil graviditeten udenfor livmoderen var fjernet.

Anmeld

29. december 2014

HVPigen

Så meget jeg har læst frem til, så vil man altid have hcg i sin krop så længe man er gravid ja  

Men jo længere du kommer hen kan testen ikke vise postiv ret
meget  længere da man har så meget hcg at hjemme testene ikke kan måle det  (hvis det er det du tænkte på) 

Anmeld

29. december 2014

Muffinmus

lavede forsøget med nr tre for nysgerrighedens skyld. Tror jeg testede uge 12,25,37 og alle sammen var bragende positive

Anmeld

29. december 2014

Heidi.R.

HVPigen skriver:

Så meget jeg har læst frem til, så vil man altid have hcg i sin krop så længe man er gravid ja  

Men jo længere du kommer hen kan testen ikke vise postiv ret
meget  længere da man har så meget hcg at hjemme testene ikke kan måle det  (hvis det er det du tænkte på) 

Det var også mere fordi jeg faldt over dette gamle billede fra den 22 nov. Hvor jeg synes jeg ku se en streg...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.