Festlige indslag når man kun er 2?:D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

584 visninger
7 svar
4 synes godt om
29. december 2014

2721

God eftermiddag.

Jeg søger lidt gode ide til sjove festlig indslag når man kun er 2 voksne

For selvom om vi iår ikke skal ud eller ses med andre kan vi jo godt have det festligt, men jeg er bare blank for ideer.

Der er så mange kreative mennesker herinde så jeg tænkte om der var nogen der havde nogle gode forslag til ting vi kunne lave af skæg og ballade??

knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2014

Happiness

Hvad med  brætspil/kortspil? Det er selvf. ikke "sjov & ballade", men man kan da få det sjovt og spille om feks. opvasken, oprydningen, osv...

Ludo har vi det altid ret sjovt ved, og uno, yatzy og lign. (og der lød jeg lige som en på 80 )

Ellers scrabble, eller lignende. Quiz spil?

Ellers ved jeg ikke lige hvad man skulle lave med 2 personer

Anmeld

29. december 2014

2721

Happiness skriver:

Hvad med  brætspil/kortspil? Det er selvf. ikke "sjov & ballade", men man kan da få det sjovt og spille om feks. opvasken, oprydningen, osv...

Ludo har vi det altid ret sjovt ved, og uno, yatzy og lign. (og der lød jeg lige som en på 80 )

Ellers scrabble, eller lignende. Quiz spil?

Ellers ved jeg ikke lige hvad man skulle lave med 2 personer

Det er også de eneste ting jeg kan komme på

men en tænk nu hvis en eller anden lå inde med en genial ide. Ellers forstiller jeg mig man let går lidt død i tv flimmer og halvsoven på sofaen

Anmeld

29. december 2014

smølfine

Hvis I har en wii, kunne I udfordre hinanden i dans eller sang, bowling eller hvad i nu måtte have.

Hvis det er sammen med kæresten, var det jo også muligt at lave et mere erotisk indslag i form af helkropsmassage 

Anmeld

29. december 2014

2721

smølfine skriver:

Hvis I har en wii, kunne I udfordre hinanden i dans eller sang, bowling eller hvad i nu måtte have.

Hvis det er sammen med kæresten, var det jo også muligt at lave et mere erotisk indslag i form af helkropsmassage 

Tak, det er nogle gode ideer og ja, det er sammen med kærsten

Anmeld

29. december 2014

EnGodMor

Er det noget for to til nytårsaften? Eller noget for to på en almindelig hverdag?

Anmeld

29. december 2014

2721

EnGodMor skriver:

Er det noget for to til nytårsaften? Eller noget for to på en almindelig hverdag?

Ej pinligt

detvhar jeg slet ikke fået med, men ja, det er til nytårsaften

Anmeld

29. december 2014

2721

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.