lineog4 skriver:
Gisp - nu er det pludselig meget virkeligt. Min mand har sagt ja til i hvert fald 10 uger startende fra mandag d.5.1. Hvor det hedder 11 dage væk, 3 dage hjemme (der er dog stadig den mulighed de siger nej her hvor er han nu, hvis han ikke kan undværes). Han har sagt ja alene pga løn for det hedder dobbelt op i de 10 uger - sgu svært at sige nej til.
Skrev tidligere og fik en del inspiration til hvordan man får en god hverdag - har især taget det til mig med man sparer op til fredagsslik ved at hjælpe i fælles rummene, og ja så er det hedder struktur struktur - siger kvinden der nyder at lægge strukturen væk når hun ikke er på arbejde... Men modtager gerne flere gode råd.
Lige nu er det største gisp egentlig at når vi kigger kalender så går der 4 uger før vi er sammen alle sammen, for i de første 3 dage manden er hjemme, der er jeg afsted i den anden ende af landet. Ja han er såmænd slet ikke hjemme eller i nærheden af hjemme på min fødselsdag snøft, har jeg ikke prøvet i maaaaaaange år. Har i det hele taget ikke været længere væk fra ham end en uge i 12 år, kan tælle på en hånd hvor mange gange jeg har sovet alene i 12 år...
Jeg har heldigvis den skønneste mor der står ved min side, men det er jo også begrænset hvor meget man kan kræve af et menneske...
gisp gisp gisp - hvad har jeg dog sagt ja til 
Vi kan ikke sammenligne vores situationer helt, da min mand er hjemme længere tid end 3 dage, og vi har kun 1 barn.
men min mand arbejder på nordsøen, og er væk 14 dage ad gangen. og mit bedste er råd er, som du selv skriver, struktur.
hverdagen kører næsten på rutine, når jeg er alene hjemme. Det gør hverdagen meget nemmere, og vores datter ved hvad der skal ske.
ved ikke hvad du arbejder med, men jeg ligger ofte en adspadseringsdag eller ferie dag, de uger han er væk. Hvor enten min datter holder fri, eller bare har en kort dag i børnehaven. Så virker det mere overskueligt, hvis man har lidt godt at se frem til.
Held og lykke med det.