Skilsmisse børn og fordeling af ferie hvordan?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

887 visninger
6 svar
0 synes godt om
29. december 2014

Anonym trådstarter

Hvordan deler i det op ? Er der regler for det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2014

PernilleogLouis

Vi tag det meget som det kommer - i sommeren har far de sidste år haft to uger dog delt op med en uge ad gangen. Sådan tror jeg også det bliver i år.

Denne jul har jeg haft til den 25 hvor far fik ham - og har lige hentet ham hjem imorges - han skal så derhjem igen senere på ugen da far har nytåret.

Anmeld

29. december 2014

Newsence

Her har vi 3 uger hver og så skiftes vi til at vælge ferier så i ulige år vælger vi ferie og i lige vælger den anden ferie. Ferie skal være meddelt skriftligt ( over mail) senest 1 april ellers overgår retten til at vælge ferie til den anden.. Det er en aftale gennem SF dog er det sådan at vi som regel snakker om det og altid finder en løsning der virker for begge parter men skulle det gå galt ja så har vi det andet at læne os op af( hvilket ikke har været nødvendigt endnu) 

Anmeld

29. december 2014

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Anonym skriver:

Hvordan deler i det op ? Er der regler for det?

Min eksamen og jeg var meget hurtigt enige om at julesamværet hedder 23-28 Dec det ene år og 28-2 året efter... desværre kunne vi ikke blive enige om resten af samværet før i jan i år, så før hed det fra tirsdag til onsdag hver uge og ingen anden ferie, men nu hedder samværet hveranden weekend + en uges sommerferie. 

Anmeld

29. december 2014

BinaMor

far har dem de fleste ferier. de bor fast hos mig. i sommerferie 3 uger

Anmeld

29. december 2014

smølfine

Her har far to ugers sommerferie, hvert andet år efterårsferien og modsatte år vinterferien. Hvert andet år har far påsken og det er modsat vinterferien. Til jul har far børnene fra den 23. - 27. det ene år og modsatte år har han 28. - 1. Børnene bor til hverdag hos mig og er hos far hver anden weekend fra fredag eftermiddag til mandag morgen.

Anmeld

29. december 2014

smølfine

I øvrigt skiftes vi også til at vælge sommerferien og skal senest give besked den 1/3, men det plejer ikke at være noget problem, far holder helst i starten af skolernes ferie og jeg vil helst til sidst 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.