Kan jeg godt teste nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

274 visninger
6 svar
1 synes godt om
29. december 2014

Anonym trådstarter

Hej piger. Jeg har haft bryst smerter de sidste 2 dage og er ca 3+3, kan jeg godt teste i morgen? Eller er det for tidligt at tage en graviditetstest?? Skal først have mens omkring d. 7 jan...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2014

Sander&Vitus-Mor

Anonym skriver:

Hej piger. Jeg har haft bryst smerter de sidste 2 dage og er ca 3+3, kan jeg godt teste i morgen? Eller er det for tidligt at tage en graviditetstest?? Skal først have mens omkring d. 7 jan...

Nogle kan teste tidligt og få et positivt resultat, men det er ikke alle. Så hvis den ikke viser noget, må du vente til test dag, og hvis du så tester positivt er der stadig risiko for at du rammer en bio. :-)

Anmeld

29. december 2014

Anonym trådstarter

Sandersmor skriver:

Nogle kan teste tidligt og få et positivt resultat, men det er ikke alle. Så hvis den ikke viser noget, må du vente til test dag, og hvis du så tester positivt er der stadig risiko for at du rammer en bio. :-)

Okay tak for svar men hvad er en bio egentlig for noget?

Anmeld

29. december 2014

Sander&Vitus-Mor

Anonym skriver:

Okay tak for svar men hvad er en bio egentlig for noget?

Biokemisk graviditet :-)

Anmeld

29. december 2014

l.kjoeller

Anonym skriver:

Jeg ville ikke teste  allerede.  Hvis du først skal have mens der så vent til deromkring.  

Anmeld

29. december 2014

Rockertand

Anonym skriver:

Hvis du har testdag 7. januar, er du kun 2+5 nu, og det er for tidligt at teste.

Anmeld

29. december 2014

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Hvis du har testdag 7. januar, er du kun 2+5 nu, og det er for tidligt at teste.

Ok. Det er fordi at jeg ikke helt kan finde ud af min cyklus. Havde min første mensdag d. 6 dec, men i følge en anden app som hedder clue skal jeg først have mens d. 10 jan,.... Det lidt forvirrende..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.