opdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

420 visninger
3 svar
2 synes godt om
29. december 2014

malleS91

Opdatering på "er jeg gravid eller aborteret" og "ville i købe en scanning"

Jeg er lige kommet hjem fra lægen og det eneste jeg fik med derfra var endnu en positiv test og en ny tid d. 08 jan til første graviditets undersøgelse..

Ingen prøver og ingen scanning til mig, fortalte ham bekymret om blødningen og at jeg havde hørt hcg kunne måles et godt stykke tid efter, men det mente han ikke det lod til og det måtte vi jo vente og se også med hvordan og hvorledes med hvor langt jeg er henne..

Så jeg kom ud fra lægen næsten mere i tvivl end Før, så nu har jeg taget den første tid scanning klinikken har og for forhåbentlig svar..

Skal derhen imorgen kl 16.00   

HÅBER den er der endnu.. Bare træls med endnu en søvnløs nat..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2014

malleS91

29. december 2014

lillespir26

husk at det er meget normalt at have små blødning igennem hel graviditeten på mens tidspunktet og der udover kan du få små rifter i underlivet der kan bløde og selvf er det mega uhyggelig når det sker men den kan altså stadigvæk være god nok

Anmeld

29. december 2014

Heidi.R.

Ja min lille spire var der desvære ikke 

Eller det vil sige den var negativ igen, men stadig ingen mens... hvor irriterende.... 

Føler bare jeg er lige vidt om test eller ej.. da man jo inderst inde stadig går og håber bare lidt... 

Men tror jeg vil teste igen onsdag morgen, hvis den ikke er der, gør jeg bare hvad jeg vil til nytårs aften for er da næsten nød til at skåle lidt med... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.