malleS91 skriver:
Står i den situation at jeg testede positiv fredag, men efter at have læst rundt på nettet osv, er jeg bekymret for at det er en abort jeg kan teste hcg fra endnu, da jeg blødte i sidste uge..
Da jeg har meget ureglmæssig mens kan jeg være alt fra næsten ingen uger henne til 11 uger henne ca, hvis jeg altså stadig er det, derfor skal jeg imorgen ringe til lægen og se hvad de vil derfra, men uanset kommer jeg sikkert til og vente en uge hvis ikke to pga nytår..
jeg kan ikke sove og er så bekymret, mit humør køre i rutsjebane fordi jeg ikke tør være glad, men stadig glæder de to streger mig..
så derfor spørger jeg, ville i købe jer til en scanning, og ville de kunne scanne mig?
har fundet en rimelig billig klinik i flensborg..
På baggrund af dine indlæg ja så ville jeg købe en scanning, men ville bestille tiden til om ca 3 uger, for at du er sikker på de kan se noget, og hvis du først lige har testet positiv er sansynligheden lille for at du er længere henne. Viser blødningen at det har været en sa, kan du nå at se med en alm test, at hcg falder. Men tror dog ikke det er tilfældet
så ja jeg ville bestille en tid om ca 3 uger og betale mig til en privat scanning
Anmeld