Hvad fik du? Dreng eller pige ved ægløsning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvad fik du ved graviditet på ÆL-dag?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

4.481 visninger
12 svar
0 synes godt om
28. december 2014

Soffy27

Hej allesammen 

De af jer der ved hvornår ægløsning har fundet sted og er blevet gravide - fik i dreng eller pige?

Man hører jo tit at piger laves hvis man har sex et par dage før ÆL, hvorimod drenge laves så tæt på ÆL så muligt? Nogen der vil be- eller afkræfte dette?

Min ene knægt er lavet på ÆL dagen (tog test) men er nysgerrig over hvor mange der får piger hvis man har sex på ÆL-dagen, eller om det bare er drengene der er de hurtigste svømmere 

Skal ikke have flere børn, men synes da egentligt at det er lidt interessant.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2014

Kay

jeg har tænkt det samme... jeg har pco så kan ikke bruge æl test, på grund af hormon forstyrrelserne... men har fået piger begge gange... men det er også ret svært at ramme æl når lægerne mener den ikke findes 

Anmeld

28. december 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Fik en dreng

Blev scannet af gynækolog så vi vidste hvornår ægløsning fandt sted med 3 dage

Var ikke i tvivl om hvad dag det var for hold da op med humørsvingninger og madlyst/madlede jeg fik...

Jeg blev gravid ved ægløsningsdagen/natten til d. 23 december 2010 vågnede med kvalme d. 23 så er ikke i tvivl om jeg blev gravid den nat

Anmeld

28. december 2014

Soffy27

Det er altså sjovt som ens krop kan fortælle det.. Med den første vidste jeg ikke noget før jeg testede, men med den sidste var jeg ikke et eneste sekund i tvivl - vi havde lige mistet en-æggede trillinger og derfor kunne det ikke gå hurtigt nok med at blive gravid igen - tog en ÆL test og dagen efter sex var jeg ikke i tvivl om at der skete ting og sager.. 

Dem første ved jeg ikke hvornår er lavet i forhold til ÆL, men den sidste blev lavet på dagen, og er som sagt en dreng  

Anmeld

29. december 2014

Hertz

Denne her gang venter vi en dreng men ved ikk hvornår ægløsning var. Men med den første fik vi en pige og der blev jeg insemineret da jeg havde ægløsning. Blev scannet en lørdag og der kunne han se ægget var på vej og skulle så komme ind dagen efter og blive insemineret.

Anmeld

29. december 2014

Mother-love

Her havde vi også sex så snart jeg stod med en positiv æl test. Og vi havde kun sex den ene gang den cyklus begge gange.

og har en pige på 3,5 og vi får en lillebror om 2 uger.

så for mit vedkomne har det ikke betydet noget i forhold til køn.��

Anmeld

29. december 2014

Inger

Profilbillede for Inger
Mine guldklumper, Marie 101013 og Kristian 240715 :-)

Jeg fik en pige :-)

Anmeld

29. december 2014

Mor til F

Jeg fik en pige Hun er "lavet" 2 dage før æl. 

Anmeld

29. december 2014

Mami

Det er ikke til at sige præcis hvornår de er undfanget  

jeg har 2 drenge 

Anmeld

29. december 2014

Masig

Den første blev lavet på dagen for æl = dreng.

Nr 2 er vist nok lavet dagen efter æl = dreng.

Første gang kunne jeg mærke det meget tydeligt pga æl smerter. Anden gang kunne jeg intet mærke men ifølge beregningerne og termin (som har været den samme til alle scanninger og ved alle beregninger) er han lavet dagen efter... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.