Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Og vi idag li har indgået handel med ny bil?
Skulle så hjem og sende registreringsattesten på vores bil, som ska i bytte, kan jeg ikke finde den.
Har gennemrodet ALT og den er bare væk...
Vores nye bil står klar om en uge.... Hva gør jeg???
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Og vi idag li har indgået handel med ny bil? Skulle så hjem og sende registreringsattesten på vores bil, som ska i bytte, kan jeg ikke finde den. Har gennemrodet ALT og den er bare væk... Vores nye bil står klar om en uge.... Hva gør jeg???
Du kan bestille en ny ved skat
held og lykke med den nye bil..
Koster vidst bare en lille smule
Lucky05 skriver: Koster vidst bare en lille smule
Åh, godt.. Håber ikke det tager en evighed at få lavet sådan en ny en...
Var sikker på den lå sammen med synspapirene, men nej.....
Åh, hvor træls, altså.
Nå, må prøve at logge på skat.dk
1000 tak
Anonym skriver: Åh, godt.. Håber ikke det tager en evighed at få lavet sådan en ny en... Var sikker på den lå sammen med synspapirene, men nej..... Åh, hvor træls, altså. Nå, må prøve at logge på skat.dk 1000 tak
Du skal desværre nok regne med minimum 1 uge, da de har lukket i forbindelse med nytår.
Håber det går alligevel.
Lucky05 skriver: Du skal desværre nok regne med minimum 1 uge, da de har lukket i forbindelse med nytår. Håber det går alligevel.
Nårh, ikke længere.
Vores nye bil står også først klar i den 1. uge i det nye år, she li fundet det via skat og har li bestilt en ny til 100,- kr.
Tak for hjælpen, det tog lidt af panikken af
Anonym skriver: Nårh, ikke længere. Vores nye bil står også først klar i den 1. uge i det nye år, she li fundet det via skat og har li bestilt en ny til 100,- kr. Tak for hjælpen, det tog lidt af panikken af
Det var godt ingen grund til bekymring..
God aften.
Lucky05 skriver: Det var godt ingen grund til bekymring.. God aften.
I li måde og igen 1000 tak
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128