Mor og kæresten ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

981 visninger
10 svar
19 synes godt om
28. december 2014

Anonym trådstarter

Min mor er kommet  herned i forbindelse med min fødsel som både hun og jeg ønsker at være med til. Kæresten har sagt at det er okay at hun er her - men synes stadig det er mange dage. 

Han håber ikke hun er her flere dage efter jeg har født - hvilket hun heller vil være siger hun højst en dag eller to - Men alligevel føler hun sig uvelkommen- Jeg har sagt at det er hun bestemt ikke, hun siger også at hun bare kan tage hjem (hun bor ved aalborg vi på fyn) også være med over tlf , hvilket jeg slet ikke ønsker og har sagt til hende.. 

Hvordan filan skal jeg lige tackle det? - jeg har termin den 1 og hvis jeg går over tid , som jeg nok gør bliver det dælme nogen lange dage

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2014

Nystart

Anonym skriver:

Min mor er kommet  herned i forbindelse med min fødsel som både hun og jeg ønsker at være med til. Kæresten har sagt at det er okay at hun er her - men synes stadig det er mange dage. 

Han håber ikke hun er her flere dage efter jeg har født - hvilket hun heller vil være siger hun højst en dag eller to - Men alligevel føler hun sig uvelkommen- Jeg har sagt at det er hun bestemt ikke, hun siger også at hun bare kan tage hjem (hun bor ved aalborg vi på fyn) også være med over tlf , hvilket jeg slet ikke ønsker og har sagt til hende.. 

Hvordan filan skal jeg lige tackle det? - jeg har termin den 1 og hvis jeg går over tid , som jeg nok gør bliver det dælme nogen lange dage

Hvor mange dage snakker vi om?

Og er kæresten med på at mor skal med til fødsel?

Anmeld

28. december 2014

Anonym trådstarter

Nystart skriver:

Hvor mange dage snakker vi om?

Og er kæresten med på at mor skal med til fødsel?

Jamen har jo termin den 1 og og hvis jeg går over tid så er det jo til jeg går i gang med fødslen og 1-2 dage frem .. 

Ja det er han  

Anmeld

28. december 2014

Stumpen

Tænker: pyha håber ikke du går 17 dage over som jeg gjorde 

Har din mor bil, så du kan ringe til hende, når noget er under opsejling, - går det så så hurtigt at hun ikke når det, er der ikke noget at gøre ved det, men mon det gør det..

Jeg synes faktisk mor skal daffe af hurtigst muligt, det er jer der skal være en lille familie og mange følelser kommer i spil... 

(Men jeg er så også en af dem der ikke kan se hvad mor skal med til fødslen for, det er noget helt specielt de kommende forældre har sammen og dette afspejler nok mit svar)

Anmeld

28. december 2014

Nystart

Anonym skriver:

Jamen har jo termin den 1 og og hvis jeg går over tid så er det jo til jeg går i gang med fødslen og 1-2 dage frem .. 

Ja det er han  

Altså jeg ville ha det svært selv med en i mit hjem så længe familie eller ej...

Er tror blot at du skal erkende at han har det svært med det men stadig han har givet grønt lys... Selvom om han nok os har det lidt svært med at der er nogle i jeres hjem 24/7....

Anmeld

28. december 2014

Anonym trådstarter

Min mor har ikke bil nej .. 
Jeg ønsker bare hun er der - sikkert ikke med inden men så ude så jeg kan "kalde" hvis jeg for brug for det - hvilket kæreste også er indforstået med! ..

Hun bliver højst to dage efter - netop fordi hun bor så langt væk og det er sjændet jeg ser hende hvor derimod jeg ser min svigerforældre nærmest hver dag 

Anmeld

28. december 2014

Anonym trådstarter

Nystart skriver:

Altså jeg ville ha det svært selv med en i mit hjem så længe familie eller ej...

Er tror blot at du skal erkende at han har det svært med det men stadig han har givet grønt lys... Selvom om han nok os har det lidt svært med at der er nogle i jeres hjem 24/7....

Det har jeg erkendt ..  
Det er mere det med at min mor føler sig uvelkommen hvilket hun faktisk slet ikke er  

Anmeld

28. december 2014

Krydserfingre

Altså hvis det var mig havde jeg ladet mig mor være der og bo hos os. Det er jo din mor og som sagt vil hun kun være der 1-2 dage efter fødslen og det synes jeg ikke er meget.. Og ja hvis du går over tid og det så vil sige hun bliver lidt ekstra inden fødsel så fred være med det. For at gentage mig selv: det er jo din mor. Men jeg er også et KÆMPE familie menneske og min klreste og jeg er naboer til mine forældre så vi er meget sammen. Synes du skal føle indeni dig selv hvad du gerne vil: og du vil gerne have hende fysisk med til fødslen så det er jo det hun skal. Og det vil måske sige hun er der i et par dage før selve terminen men det går vel nok held og lykke. 

Anmeld

28. december 2014

Mumto3

Vi havde også aftalt at min mor skulle være hos os, men jeg kunne slet ikke gå i fødsel mens hun var der, så min kæreste sendte hende HELDIGVIS væk, og så fødte jeg 

Anmeld

28. december 2014

Mettefpigen

Jeg synes at i alle 3 skal snakke sammen om hvad det? Hvorfor din mor føler sig uvelkommen og hvordan kæresten har det med det...

Min mor var også hjemme ved min eks og jeg fordi hun skulle være med til fødslen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.