Er jeg gravid? .. og hvem andre har prøvet lign?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

418 visninger
3 svar
0 synes godt om
28. december 2014

Louisevilhababy

Hej Alle 

Min kæreste og jeg prøver at blive gravid, vi har prøvet nogle måneder, intet haster meeen i ved jo hvordan tankerne flyver!

Jeg føler jeg er gravid, og som jeg kan se det, havde jeg æggeløsning den 3. 4. december (det rette tidspunkt efter min 1. mens dag og jeg havde smerter i ca 1 1/2 døgn beskrevet som jeg kan finde under netdoktor sider) og vi var sammen den 5. 6. og 7. dec. 

I min uge 4 havde jeg underlige jag i siden, og konstant kunne jeg mærke min æggestokke. Lidt senere samme uge var vi sammen og der havde jeg ondt i hofterne når mine ben blev spredt og jeg havde ubehag ved samleje da det føltes som om han ramte livmoderen ligemeget hvad stillign vi var i, også blødning derefter, lidt!

Her snakker jeg allerede om at være gravid, da jeg aldrig har haft det sådan. I uge 5,1 får jeg pludselig smerter, lidt vildere end normalt men som mens smerter, og jeg er sikker på at nu kommer det mens, ca 2 dage før tid, og det gjorde ret ondt. 3 dage efter denne episode får jeg mens, tror jeg i hvert fald, det blir til 1 1/2 dags ca normal mens og så slut, kun lidt lyserødt på papiret ved toilet besøg de efterfølgende dage efter. - det er så ca nu, altså tirsdag fik jeg det jeg troede var mens og i dag er det søndag. 

Jeg tester negativ på test i dag, jeg kan se at andre først tester positiv lang tid efter?

Nogen der har erfaringer med at teste positiv meget sent?

MVH Louise, hende den håbefuld men som ellers bare gerne ville falde ned og IKKE stresse så meget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2014

Holst85

Testede negativt på dagen 4+0 men testede positivt igen 4+5 

Anmeld

28. december 2014

Louisevilhababy

Holst85 skriver:

Testede negativt på dagen 4+0 men testede positivt igen 4+5 

Ja og det er jo så lige omkring din mens, hvilket man jo normalt siger, at det er der man kan teste positiv fra  

Anmeld

28. december 2014

Holst85

Louisevilhababy skriver:

Ja og det er jo så lige omkring din mens, hvilket man jo normalt siger, at det er der man kan teste positiv fra  

Nej jeg er eller var under behandling og sku teste på dagen 4+0 og der ville man kunne se hvis jeg var gravid, men min var negativ og havde også mensligende tingest et par dage før test dag men er gravid nu i 6+4 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.