Sprit25 skriver:
Kan du forklarer godt hvad det handler om så kan jeg vurderer om jeg kan hjælpe?
Jeg skriver om palliation i sygepleje, og undersøger hvorvidt et af de internationale grundlæggende begreber i palliation er implementeret i dansk praksis. Det er med et lidt kritisk syn på selve uddannelsen (og den generelle tilgang til metodevalg i en sygepleje-BA) da jeg mener det er en mangel i vores undervisning, at man ikke bliver præsenteret for det begreb, som den danske palliative indsats bygger hele sin definition op omkring.
Jeg skriver bachelor i sygepleje, så ved ikke om det rammer.
jeg føler som sagt jeg har fint nok styr på mit faglige stof, men det er mere... Ja, selve hvordan man behandler data, hvilke ting som er vigtige at have med som sikrer opgaven/mit undersøgelsesdesign en vis validitet.
Min største frygt er at min vejleder, som selv har udtalt hun ikke har super meget forstand på min metodetilgang, ikke kan se mine fejl/mangler, og jeg så kommer ind til en censor som bare skyder min opgave ned.
... Desuden er det også bare sådan lidt umotiverende at sidde og gøre sig umage med at skrive en analyse, som ens vejleder alligevel ikke kan forstå/læse/se det gode/det dårlige i, pga manglende viden
Anmeld