Mælk fra brysterne i uge 6+3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.793 visninger
9 svar
1 synes godt om
28. december 2014

Anonym trådstarter

Er der nogle der har prøvet at få råmælk ud så tidligt i graviditeten.

Jeg sad og masserede dem og pludselig røg der råmælk ud, prøvede det andet bryst og der kom også ud..

jeg er i forvejen bange for at jeg ikke helt er gravid så blev da helt underlig..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2014

Jj1709

Anonym skriver:

Jeg sad og masserede dem og pludselig røg der råmælk ud, prøvede det andet bryst og der kom også ud..

jeg er i forvejen bange for at jeg ikke helt er gravid så blev da helt underlig..

Har du været gravid før? 

Jeg havde en kortvarig graviditet for 2 år siden, der oplevede jeg at jeg havde mælk allerede fra uge 5, jeg fik oplyst at det godt kunne ske for kvinder der havde været gravide før :-) 

Anmeld

28. december 2014

Anonym trådstarter

Jj1709 skriver:

Har du været gravid før? 

Jeg havde en kortvarig graviditet for 2 år siden, der oplevede jeg at jeg havde mælk allerede fra uge 5, jeg fik oplyst at det godt kunne ske for kvinder der havde været gravide før :-) 

Ja men fik en SA i uge 8..

kan det virkelig godt påvirke 

Anmeld

28. december 2014

lillespir26

Jeg er første gangs gravid og jeg fik det også ret tidligt omkring uge 12 og det er ikke stoppet siden er nu 32+3 

Anmeld

28. december 2014

Jj1709

Anonym skriver:

Ja men fik en SA i uge 8..

kan det virkelig godt påvirke 

Jeg ved ikke om det kan når du ikk har været længere henne.. 

Men jeg tænker at det ved nogle også kan komme tidligt selvom det er 1 graviditet, kroppen reagere jo forskelligt fra person til person..  Jeg kan ikke selv huske hvornår det kom 1 gang jeg var gravid, men jeg tror jeg var helt henne ved uge 30.. 

Anmeld

28. december 2014

Hike

Nej ikke i de første graviditer. Men nu er jeg 3. gangs gravid, og har haft råmælk siden 3+4. Jeg er endnu kun i 6. uge og må bruge ammeindlæg fordi mælken pludselig kan begynde at løbe 

Anmeld

28. december 2014

asff

Anonym skriver:

Fik jeg også i første graviditet i uge 7

Anmeld

28. december 2014

Anonym trådstarter

asff skriver:

Fik jeg også i første graviditet i uge 7

Okay slapper mere af i min krop og tænker at dette var tegnet på at jeg er gravid. Er jo så nervøs om jeg nu er gravid fordi jeg blødte i uge 3+5 til og med 4+2 og der testede jeg også negativ og i uge 4+5 testede jeg positiv.. 

Anmeld

28. december 2014

asff

Anonym skriver:

Okay slapper mere af i min krop og tænker at dette var tegnet på at jeg er gravid. Er jo så nervøs om jeg nu er gravid fordi jeg blødte i uge 3+5 til og med 4+2 og der testede jeg også negativ og i uge 4+5 testede jeg positiv.. 

Uh graviditet er en stor bekymring.. Håber snart, du bliver tryg.

Anmeld

28. december 2014

Anonym trådstarter

asff skriver:

Uh graviditet er en stor bekymring.. Håber snart, du bliver tryg.

Det håber jeg også.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.