Kan det? Kan det ikke?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. december 2014

Flomse

I mine to graviditeter har testen vist positiv efter ca en halv time med resultat af to dejlige piger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2014

Anonym trådstarter

l.kjoeller skriver:

Den kan vise falsk  positiv  hvis aflæst  efter tid eller hvis du er på noget bestemt  medicin.  Og så skal  man have bio in mente. Men ellers kan man regne med dem 

Okay 

og tusind tak for svar

Anmeld

28. december 2014

Anonym trådstarter

Abrazos skriver:

I mine to graviditeter har testen vist positiv efter ca en halv time med resultat af to dejlige piger

Okay hold da op det er vildt 

tusind tak for dit svar

Anmeld

28. december 2014

Anonym trådstarter

Vil i være sød at se på de 2 teste?

Anmeld

28. december 2014

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Den kan godt vise 2 streger uden graviditet, men hvis teststregen er aflæst indenfor tid, og der er farve i den, og man ikke er i tvivl om dette, så er der en ret god chance for, at det er en påvist graviditet.

Hvis du har et billede, kan vi lynhurtigt give dig svar.

Skal man være plusmedllem før man må satte billeder?

Anmeld

28. december 2014

Rockertand

Anonym skriver:

Skal man være plusmedllem før man må satte billeder?

Det ved jeg faktisk ikke....

Anmeld

28. december 2014

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Det ved jeg faktisk ikke....

Helt iorden

men ærlig talt så havede jeg taget 2 test den ene i mandags og den anden om tirsdagen men jeg nået ikk at se på den mere end en gang efter ca 15 sek også måtte jeg skynde mig så om onsdagen kigget jeg på dem  det var nok dumt af mig men og der var den ene meget svag positivt mens den anden var meget tydelig men t stregen er godt nok meget tynd streg i forhold til c stregen. 

Men vil lige sige at da jeg var gravid med min datter og jeg tog graviditetstest (meget tidlig) så uanset hvor længe de lå der så bliv de aldrig positive. 

Anmeld

28. december 2014

mpr

Anonym skriver:

Ok

ja undskyld jeg spørg men hvordan kan det overhovedet være muligt?? Når den måler kun  hcg som kun gravide har hvordan kan den så finde noget der ikk er der?

Ved ikke hvordan ved bare det er sket for mange og det er også derfor de siger den ikke må aflæses efter et vis antal minutter

Anmeld

28. december 2014

Anonym trådstarter

mpr skriver:

Ved ikke hvordan ved bare det er sket for mange og det er også derfor de siger den ikke må aflæses efter et vis antal minutter

Okay men da jeg var gravide med min datter og testet meget tidlig der uanset hvor længe de lå der så bliv de aldrig positive.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.