Hvilken flyverdragt????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvilken en??

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.463 visninger
5 svar
0 synes godt om
27. december 2014

Muffinmus

Jeg leder efter næste vinters flyverdragt til min lille pige der heldigvis er ligeglad med farven...går ikke på kompromis med kvaliteten men ellers kom med gode forslag i str 3-4 år.

okay, billeder og nr har indlægget byttet om på..billed et er billede 4, billed to nr 3, billede tre nr 2 og billede fire er nr 1

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2014

Muffinmus

Har også kig på enkelte næsten nye...men er godt nok i tvivl

Anmeld

27. december 2014

LinLin

Jeg har kigget på Reima, molo og LEGO. Sidstnævnte vandt bedst i test i år ved tænk. Er endt med Reima tromssa (tror jeg nok den hedder) da den har højeste slidstyrke sammen med høj vandsøjletryk(-modstand)

Anmeld

27. december 2014

Muffinmus

Har liiiige bestilt Racoon  Leopard bare fordi jeg er lidt træt af ensfarvede.. Især pink som min store pige har været fan af i snart tre år den har søjletryk på 7000 så det burde være rigeligt 

Anmeld

27. december 2014

Muffinmus

Molo har min søn haft to af, begge blev slidt mellem benene. Har ikke købt den til pigerne.

Eneste Reima dragt jeg kan lide går kun til 98, hun prøvede den i Babymad i dag...og den er Mega lille i str så hun skal have den i str104 i stedet for 98. Og det findes ikke. Æv.

Anmeld

27. december 2014

Chrizta

Profilbillede for Chrizta
MariaE skriver:

Jeg leder efter næste vinters flyverdragt til min lille pige der heldigvis er ligeglad med farven...går ikke på kompromis med kvaliteten men ellers kom med gode forslag i str 3-4 år.

okay, billeder og nr har indlægget byttet om på..billed et er billede 4, billed to nr 3, billede tre nr 2 og billede fire er nr 1

Mine piger har LEGO Wear flyverdragte og de er super gode. Vi har også Reima Tec liggende klar i næste størrelse og der er også rigtig gode.

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.