Klapvogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

629 visninger
5 svar
0 synes godt om
27. december 2014

Vik

Jeg skal ud og købe/kigge på klapvogn til vores kommende baby. Har en Odder barnevogn fra datteren, men den er for tung til at tage med rundt omkring ( vi flyver også tit). Har kigget på Emmaljunga Super Nitro. Er det nogle det har erfaringer med den? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2014

Bak

Vik skriver:

Jeg skal ud og købe/kigge på klapvogn til vores kommende baby. Har en Odder barnevogn fra datteren, men den er for tung til at tage med rundt omkring ( vi flyver også tit). Har kigget på Emmaljunga Super Nitro. Er det nogle det har erfaringer med den? 

Kender ikke deres super nitro (er den ny?) vi har en Nitro City, som vi er rigtigt glade for Eneste kritikpunkt til Emmaljungas produkter er deres helt vildt dårlige knapper (kaleche og overdel) Til klapvognen skal man dog selv tilkøbe overdel/overlæder, men alligevel. 

Anmeld

28. december 2014

FF

Vik skriver:

har denne super nitro 

kan rigtigt godt lige den

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

28. december 2014

SHERO

Vi har super nitro og er suuuper glade for den, den er bare så ler at køre med også i grus osv. Så den vil jeg klart anbefale... :-) vi har den i pink som jeg synes er suuuper fed hehe

Anmeld

28. december 2014

Lililili

Kan anbefale city elite single. Den er nem at køre med, fylder ikke så meget, og kan slåes sammen med en hånd. Der kan købes rejsetaske til, som vist på billedet. Det er sporty luksus. 

Anmeld

29. december 2014

mrhl

Vi har en super nitro og er så glad for den.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.