Det er tidligt jeg ikke kan vente :O

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.409 visninger
19 svar
13 synes godt om
27. december 2014

Anonym trådstarter

Jeg har brug for at være anonym, da jeg har venner og familie der ikke ved vi er i gang med projekt baby 

Jeg har endelig fået en positiv ægløsningstest i morges, så der er selvfølgelig blevet hygget lidt her til morgen og igen i aften 

Det er vores 7. cyklus og vi har gjort det med en positiv test hver gang  Men jeg har bare på fornemmelsen at den er der, jeg bliver helt skør af at vente, og der er ikke engang gået 12 timer endnu  

Andre der har været i gang med pb i længere tid og ment at den var der hvor i stod med en positiv g-test efter 14 dage? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2014

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Anonym skriver:

Jeg har brug for at være anonym, da jeg har venner og familie der ikke ved vi er i gang med projekt baby 

Jeg har endelig fået en positiv ægløsningstest i morges, så der er selvfølgelig blevet hygget lidt her til morgen og igen i aften 

Det er vores 7. cyklus og vi har gjort det med en positiv test hver gang  Men jeg har bare på fornemmelsen at den er der, jeg bliver helt skør af at vente, og der er ikke engang gået 12 timer endnu  

Andre der har været i gang med pb i længere tid og ment at den var der hvor i stod med en positiv g-test efter 14 dage? 

vi prøvede 12 cykluser og blev mere og mere frustreret over det ik lykkedes når vi nu elskede mege og specielt ved æl.

den sidste cyklus (nr 12) havde vi meget travlt og jeg fik ikke testet for æl. Vi elskede højest 2 gange i den md.

og jeg var sikker på at nu var den der og sagde flere gange til manden at nu var det lykkedes.

og ja er nu 12+0 i dag.

så ja man kan godt have den følelse og så er ventetiden bare lang før man kan begynde at teste.

x for at den er der.

Anmeld

27. december 2014

Anonym trådstarter

Ej hvor vildt!

Tak, håber også selv den er der

Jeg kan ikke tænke på andet, er næsten 100 % på at den er der  Ej, vil nok sige nærmere 85 % sikker, men selvfølgelig kan det være indbildning Men hold da op, hvor bliver jeg skør af at vente  

Fik du nogle symptomer hurtigt, eller hvor lang tid gik der?

Anmeld

27. december 2014

Anonym trådstarter

hannetheis skriver:

vi prøvede 12 cykluser og blev mere og mere frustreret over det ik lykkedes når vi nu elskede mege og specielt ved æl.

den sidste cyklus (nr 12) havde vi meget travlt og jeg fik ikke testet for æl. Vi elskede højest 2 gange i den md.

og jeg var sikker på at nu var den der og sagde flere gange til manden at nu var det lykkedes.

og ja er nu 12+0 i dag.

så ja man kan godt have den følelse og så er ventetiden bare lang før man kan begynde at teste.

x for at den er der.

Ej hvor vildt!

Jeg kan ikke tænke på andet, er næsten 100 % på at den er der  Ej, vil nok sige nærmere 85 % sikker, men selvfølgelig kan det være indbildning Men hold da op, hvor bliver jeg skør af at vente  

Anmeld

28. december 2014

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Anonym skriver:

Ej hvor vildt!

jeg kunne hurtigt se på brysterne de blev større og ømme.

når du er så sikker i din tro så tror jeg os på at den er der.

hvornår har du test dag.

Anmeld

28. december 2014

M (:

Anonym skriver:

Da vi forsøgte at blive gravide med vores første barn fik jeg følelsen af "at nu er den der" umiddelbart efter sex. 

En uge senere fik jeg kvalme og halvanden uge efter det testede jeg bragende positiv 

Anmeld

28. december 2014

Anonym trådstarter

hannetheis skriver:

jeg kunne hurtigt se på brysterne de blev større og ømme.

når du er så sikker i din tro så tror jeg os på at den er der.

hvornår har du test dag.

Jeg har test dag den 10 januar jeg har bare sovet uroligt i nat og min hund har lagt oppe ved mig hele natten han plejer tæt ligge på gulvet  

Anmeld

28. december 2014

Anonym trådstarter

M (: skriver:

Da vi forsøgte at blive gravide med vores første barn fik jeg følelsen af "at nu er den der" umiddelbart efter sex. 

En uge senere fik jeg kvalme og halvanden uge efter det testede jeg bragende positiv 

Ej hvor vildt dejlig med lidt gode historier så må vi se hvad min siger  

Anmeld

28. december 2014

M (:

Anonym skriver:

Ej hvor vildt dejlig med lidt gode historier så må vi se hvad min siger  

Håber din fornemmelse holder stik 

Anmeld

28. december 2014

Anonym trådstarter

M (: skriver:

Håber din fornemmelse holder stik 

Det håber jeg også nu har jeg heldigvis en masse at se til ind til nytår. Så håber jeg snart på nogle symptomer og gevinst på testdag 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.