Menses markant anderledes

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.161 visninger
9 svar
1 synes godt om
27. december 2014

Anonym trådstarter

Hej 

lige et hurtig spørgsmål 

min menses er markant anderledes end hvad den plejer. For 2-3 dage siden fik jeg min menstruation (eller det jeg tror er min menstruation ) men en dag af gangen bløder lidt meget meget lidt og det sådan gammelt blød. Skal lige siges at de få dråber jeg få pr dag det er næsten det eneste der kommer over en hel dag. 

Altså nu skal jeg nok ikk gå amok men det mener mig altså om den gang jeg var gravid med vores datter i uge 4-5 ca.  

Hun er vores første barn og er 4 måneder og jeg har self fået en kobberspiral for ca 2 måneder siden. 

Så kære damer hvad tænker i og hvad er jeres råd?

På forhånd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2014

Sander&Vitus-Mor

Anonym skriver:

Hej 

lige et hurtig spørgsmål 

min menses er markant anderledes end hvad den plejer. For 2-3 dage siden fik jeg min menstruation (eller det jeg tror er min menstruation ) men en dag af gangen bløder lidt meget meget lidt og det sådan gammelt blød. Skal lige siges at de få dråber jeg få pr dag det er næsten det eneste der kommer over en hel dag. 

Altså nu skal jeg nok ikk gå amok men det mener mig altså om den gang jeg var gravid med vores datter i uge 4-5 ca.  

Hun er vores første barn og er 4 måneder og jeg har self fået en kobberspiral for ca 2 måneder siden. 

Så kære damer hvad tænker i og hvad er jeres råd?

På forhånd tak

Jeg tænker at dine blødninger måske kan ændres pga spiralen du har fået sat op? Men jeg har ikke haft spiral, men p-stav i 6år, og der var mine mens også anderledes og utilregnelig  �� 

Anmeld

27. december 2014

Anonym trådstarter

Sandersmor skriver:

Jeg tænker at dine blødninger måske kan ændres pga spiralen du har fået sat op? Men jeg har ikke haft spiral, men p-stav i 6år, og der var mine mens også anderledes og utilregnelig  �� 

Tusind tak for svar

Anmeld

27. december 2014

Anonym trådstarter

Sandersmor skriver:

Men også selvom 

at nogle af mine første menstruationer lige da jeg fik min kobberspiral det var hvor jeg blødte mere end hvad jeg plejer og det var frisk blod.

Anmeld

27. december 2014

l.kjoeller

Test for en sikkerheds  skyld 

Anmeld

27. december 2014

Anonym trådstarter

l.kjoeller skriver:

Hvorfor synes du det?

Anmeld

27. december 2014

Anonym trådstarter

l.kjoeller skriver:

Og i så fald det er søndag imorgen ved du noget om der er butikker der åbner imorgen som har graviditetstest ?

Anmeld

27. december 2014

l.kjoeller

Anonym skriver:

Og i så fald det er søndag imorgen ved du noget om der er butikker der åbner imorgen som har graviditetstest ?

Netto  

Anmeld

27. december 2014

l.kjoeller

Anonym skriver:

Hvorfor synes du det?

Fordi  at det du beskriver  kan være  graviditet.  Så er kun for at udelukke 

Anmeld

27. december 2014

Anonym trådstarter

l.kjoeller skriver:

Fordi  at det du beskriver  kan være  graviditet.  Så er kun for at udelukke 

Okay tak

og okay ja bare for at være på den sikre side

tusind tak for dine svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.