Madkasse!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

673 visninger
5 svar
5 synes godt om
27. december 2014

Sujan

nu skal min datter snart starte i børnehave og vi skal til at lave madpakke.. Nogen der har forslag til en god madkasse?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2014

L&V

Både som mor og som pæd. Vil jeg sige de helt alm 2 lags madkasser er super fine også ka mab få dem med div motiver. Så ka de ha rugbrødder øverst og frugt, grønt og dessert nederst. For mig er det vigtigere at de enkelte ting er pakket ibd hvert for sig og er nemme at komme til

Anmeld

27. december 2014

SandraXOXO

Vi har de der metal madkasser med div disney motiver. De er dejlig store og nemme for børnene at åbne og lukke så de ikke skal be om hjælp hver gang. Og så er der håndtag i, dejlig praktisk når man skal slæbe noget der minder om 30 børn, ti jakker, sytten sko, 400 tegninger og en madkasse ud af børnehaven  

Anmeld

27. december 2014

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Sujan skriver:

nu skal min datter snart starte i børnehave og vi skal til at lave madpakke.. Nogen der har forslag til en god madkasse?

Vi har dem fra sistema. Super gode og holdbare. Nemme at åbne og slutter helt tæt.

Anmeld

27. december 2014

Bshizzle

Jeg vil klart ikke anbefale de metal madkasser! 

Af den simple grund at de ikke er tætte. 

Vi har en fra fætter BR (godt nok til drenge), men de fås osse til piger. 

Hvor de lukker rigtig godt til... Som er det vigtigste 

Anmeld

27. december 2014

Kay

http://m.babadut.dk/produkter/9-alle-produkter/334-sistema-madkasse---lunch-cube/

Vi har lige købt sådan en til Elna og den er eminent frugt og grønt i de små rum og madder i det store 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.