støvsuger anbefaling søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

832 visninger
17 svar
1 synes godt om
27. december 2014

debbie19

hej 

vi står desperate og mangler en støvsuger. vi er lige flytted for 14 dage siden og midt i rengøringen af den gamle lejlighed brød vores gamle støvsuger sammen

vi købte så en ny men vi har måtte retunere den der stod på kassen den skulle være lydløs det var den overhoved ikke både maskinen larmet og mundstykket var voldsom larmene der sad sådan nogle plastik ruller under mundstykket så når vi kørte over gulvet larmet det voldsomt igår kom naboen så og klaget så vi har fået pengene tilbage men vi skal havde en støvsuger til træ gulv hvor der ik er hjul under mundstykket der larmer

vi har max 800 kr Anbefaling søges

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2014

mor88

hej 

vi står desperate og mangler en støvsuger. vi er lige flytted for 14 dage siden og midt i rengøringen af den gamle lejlighed brød vores gamle støvsuger sammen

vi købte så en ny men vi har måtte retunere den der stod på kassen den skulle være lydløs det var den overhoved ikke både maskinen larmet og mundstykket var voldsom larmene der sad sådan nogle plastik ruller under mundstykket så når vi kørte over gulvet larmet det voldsomt igår kom naboen så og klaget så vi har fået pengene tilbage men vi skal havde en støvsuger til træ gulv hvor der ik er hjul under mundstykket der larmer

vi har max 800 kr Anbefaling søges

Nilfisk vi har den der hedder Coupe Ocean

Anmeld

27. december 2014

debbie19

mor88 skriver:

Nilfisk vi har den der hedder Coupe Ocean

har i trægulv er der hjul under mundstykket

Anmeld

27. december 2014

debbie19

27. december 2014

CaWi

Jeg er mest til Miele og Nilfisk. De fåes i forskellige prisklasser.

Er der ikke hjul under alle mundstykker? Og hvis man så har trægulv kan man slå børsterne ned? Sådan har det da været på alle de støvsugere jeg har haft fingrene i.

Anmeld

27. december 2014

mor88

debbie19 skriver:

har i trægulv er der hjul under mundstykket

Vi har trægulv, og ja der er hjul under(det er der nok under alle?), men vi slår børsten ned, og så rammer hjulene ikke gulvet. Det er det, børsterne er beregnet til. Og det undrer mig det ikke har været på samme måde med den, i har købt?

Anmeld

27. december 2014

debbie19

mor88 skriver:

Vi har trægulv, og ja der er hjul under(det er der nok under alle?), men vi slår børsten ned, og så rammer hjulene ikke gulvet. Det er det, børsterne er beregnet til. Og det undrer mig det ikke har været på samme måde med den, i har købt?

der var 6 ruller under og vi havde børsten nede men det var jo heller ikke hjul mon det er derfor den larmet så snart rullerne rullet når vi kørte med den

Anmeld

27. december 2014

debbie19

CAWI skriver:

Jeg er mest til Miele og Nilfisk. De fåes i forskellige prisklasser.

Er der ikke hjul under alle mundstykker? Og hvis man så har trægulv kan man slå børsterne ned? Sådan har det da været på alle de støvsugere jeg har haft fingrene i.

skrev fejl der var sådan nogle aflange ruller af hård plastik under.. vi brugte børste men larmet meget alligevel

Anmeld

27. december 2014

mor88

debbie19 skriver:

der var 6 ruller under og vi havde børsten nede men det var jo heller ikke hjul mon det er derfor den larmet så snart rullerne rullet når vi kørte med den

Nå, ok. På vores er der to små hjul nederst på skaftet, som så ikke rammer gulvet, når børsten er nede

Anmeld

27. december 2014

debbie19

mor88 skriver:

Nå, ok. På vores er der to små hjul nederst på skaftet, som så ikke rammer gulvet, når børsten er nede

hmm

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.