Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg har 2 børn en på 4.5 og 6 den på 6 fik sine i tirsdag og smørt ham ind til siden igår og har ikke mere er da behov for at smøre ham mere og hvor længe vare det og den anden som er 4.5 fik onsdag og har også smørt ham til siden igår er da behov for mere smøring og kan de komme ud uden da sker noget med andre børn og hvornår kan de komme i børnehave
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
gulisa skriver: Jeg har 2 børn en på 4.5 og 6 den på 6 fik sine i tirsdag og smørt ham ind til siden igår og har ikke mere er da behov for at smøre ham mere og hvor længe vare det og den anden som er 4.5 fik onsdag og har også smørt ham til siden igår er da behov for mere smøring og kan de komme ud uden da sker noget med andre børn og hvornår kan de komme i børnehave
Hvad ville i gøre
Det er forskelligt hvor længe det vare, min var hjemme i ca 14 dage, de må først komme afsted i børnehave når der er sår på alle skoldkopperne. Jeg smurte så længe min datter kløede meget, da det tog noget af kløen.
Ok mine har ikke kløet så vidt jeg har set men har også givet dem noget så de ikke klør sig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128