Skoldknopper

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

403 visninger
3 svar
0 synes godt om
27. december 2014

gulisa

Jeg har 2 børn en på 4.5 og 6 den på 6 fik sine i tirsdag og smørt ham ind til siden igår og har ikke mere er da behov for at smøre ham mere og hvor længe vare det og den anden som er 4.5 fik onsdag og har også smørt ham til siden igår er da behov for mere smøring og kan de komme ud uden da sker noget med andre børn og hvornår kan de komme i børnehave

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2014

gulisa

gulisa skriver:

Jeg har 2 børn en på 4.5 og 6 den på 6 fik sine i tirsdag og smørt ham ind til siden igår og har ikke mere er da behov for at smøre ham mere og hvor længe vare det og den anden som er 4.5 fik onsdag og har også smørt ham til siden igår er da behov for mere smøring og kan de komme ud uden da sker noget med andre børn og hvornår kan de komme i børnehave

Hvad ville i gøre 

Anmeld

27. december 2014

pernille.23

Det er forskelligt hvor længe det vare, min var hjemme i ca 14 dage, de må først komme afsted i børnehave når der er sår på alle skoldkopperne. Jeg smurte så længe min datter kløede meget, da det tog noget af kløen.

Anmeld

27. december 2014

gulisa

Ok mine har ikke kløet så vidt jeg har set men har også givet dem noget så de ikke klør sig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.