Januar udsalg.. Eller?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.833 visninger
12 svar
8 synes godt om
27. december 2014

Shine

Hej igen..

mangler det sidste til min dreng (babytøj) og ville høre jer om jeres viden inden for det der årlige Januar udsalg som fleste el mange butikker holder hvert år. Har i vane for om der er nogle bestemte baby tøjs butikker som sætter priserne ned?? Spørger fordi jeg gerne vil ud og købe det sidste NU, men ved ikke om det kan betale sig rigtig meget at vente til efter Januar er startet..

Venlig Hilsen Mig ��

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2014

morten poulsen

Shine skriver:

Hej igen..

mangler det sidste til min dreng (babytøj) og ville høre jer om jeres viden inden for det der årlige Januar udsalg som fleste el mange butikker holder hvert år. Har i vane for om der er nogle bestemte baby tøjs butikker som sætter priserne ned?? Spørger fordi jeg gerne vil ud og købe det sidste NU, men ved ikke om det kan betale sig rigtig meget at vente til efter Januar er startet..

Venlig Hilsen Mig ��

Du skal helt sikkert vente til januar, alle holder udsalg (næsten)

Anmeld

27. december 2014

Rockertand

Shine skriver:

Hej igen..

Venlig Hilsen Mig ��

Udsalget er startet, så hvis du skal have nogle gode ting, så shop nu!

Anmeld

27. december 2014

EKAB

Profilbillede for EKAB

Udsalget starter da i dag?

Anmeld

27. december 2014

Carina:-)

Der er udsalg i de fleste butikker så venter du til januar er der ikke meget tilbage

Anmeld

27. december 2014

HappyOne

Vi startede udsalg den 23 december i H&M

Anmeld

28. december 2014

Shine

morten poulsen skriver:

Du skal helt sikkert vente til januar, alle holder udsalg (næsten)

Glæder mig

Anmeld

28. december 2014

Shine

vBirgitte skriver:

Vi startede udsalg den 23 december i H&M

Ok helt sikkert... Taak. Er det så alle H&Mer?

Anmeld

28. december 2014

Shine

Carina:-) skriver:

Der er udsalg i de fleste butikker så venter du til januar er der ikke meget tilbage

Ok.. Så må det blive både og. Ud og lede nu og ud og lede efter

Anmeld

28. december 2014

Shine

ES90 skriver:

Udsalget starter da i dag?

Jo men tænkte på om der ville være yderligere udsalg igen efter den første. Men har godt set der er mange der har nu. Troede at det bare var deres sædvanlige ugelige udsalg som altid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.