Mit liv er reddet!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

961 visninger
12 svar
0 synes godt om
26. august 2009

ChatH

Ja undskyld min manglende aktivitet herinde, men min energi har været helt i bund!!!

MEN idag her for en halv time siden ringede forsikringen og sagde at de dækker vores skade!!! Er bare så glad ved slet ikke hvad jeg skal skrive men ville lige dele det med jer

Mange knus fra en LYKKELIG chatarina der nu snart kommer hjem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2009

TbCp

Chatarina skriver:

Ja undskyld min manglende aktivitet herinde, men min energi har været helt i bund!!!

MEN idag her for en halv time siden ringede forsikringen og sagde at de dækker vores skade!!! Er bare så glad ved slet ikke hvad jeg skal skrive men ville lige dele det med jer

Åhhh hvor fantastisk!!!!!
Stort tilykke med det hvor er det bare dejligt for jer

Anmeld

26. august 2009

JustAnotherName

Sikke en lettelse. Kan godt forstå din glæde. Fedt for Jer.
Kærlige hilsner herfra os

Anmeld

26. august 2009

Betina88

Tillykke med det ,, ;D

Dejligt at de vil dække jeres skade ,,

Anmeld

26. august 2009

Skouboe

TILLYKKE!!

Ikke for at være en total lyseslukker, men du kommer nok ikke hjem foreløbig alligevel - det tog 6 mdr at rydde vores køkken i lejligheden for skimmelsvamp.

Hvis forsikringen har accepteret at dække så ring til dem i morgen og spørg hvornår I bliver genhuset. Det er noget de skal dække, og du skal ikke acceptere hvis de mener at I da bare kan blive boende. Forklar dem at det er ikke en mulighed, så de må finde genhusning til jer hurtigst muligt. Bed desuden om at få en skriftlig plan for arbejdet, så I har en deadline at forholde jer til og aftal med forsikringsselskabet at de skal få lavet en rapport fra et svampe laboratorium når arbejdet er afsluttet

Anmeld

26. august 2009

sarahb

SÅÅÅÅ GODT

Har lige smsét dig

TILLYKKE

Anmeld

26. august 2009

Vingummien

Chatarina skriver:

Ej hvor fedt, det er jeg glad for at høre

Anmeld

26. august 2009

anna-jonas

Tillykke, søde Chatarina.
Jeg håber at der kan komme skred i renoveringen hurtigst muligt, så i kan få jeres hverdagsliv tilbage.
Var du egentlig gravid?? Eller var det stress, der gjorde at din mens udeblev?

Knus Mette

Anmeld

27. august 2009

Bondepigen

KÆMPE  TILLYKKE.

Hvor er jeg glad på jeres vegne. Kan godt forstå, du har været drænet for energi. Det ville jeg osse have været!!!

Anmeld

27. august 2009

Lilac

nej, hvor fedt!!! Kæmpe tillykke med den gode nyhed!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.