sår gør stadigvæk ondt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

546 visninger
3 svar
0 synes godt om
26. december 2014

Anonym trådstarter

hejsa jeg er nød til at få jeres råd

jeg blev den 15 opereret i min albue hvor jeg fik flytted min nerve da den var i klemme og gav følsesløshed i det halve af hånden.. blev operet i 2013 også pga nerven også var i klemme men der løsnet de den kun og der havde jeg kun forbinding på 3 dage

men denne gang har de så flytted den og lagt en gipsskinne på

var indlagt fra mandag til onsdag pga konflikter med mig og narkose

fik piller med hjem til 1 døgn

men allerede fredag kunne jeg mærke pinex ikke var nok så måtte gå i mit nedicin skab da jeg ik kunne komme i kontakt med lægen.

jeg havde nogle maldogin(staves nok ikke rigtig)som jeg tog weekenden igennem men gjorde mig meget træt svimmel  så mandag fik jeg fat på en læge som så udskrev samme type piller som dem jeg fik med hjem jeg render tør søndag og har smadre ondt trods pillerne får mere og mere ondt og tror måske stingene chikanere såret også men skal først havde fjernet sting på sygehuset den 5 jan 

kan de virkelig passe jeg stadigvæk skal havde så ondt efter 12 dage

jeg kan jo ikke tjekke for betændelse pga gipsen..

hvad ville i gøre ?? synes bare smerten har taget til de sidste dage men vis nu stingene er i vejen kan det vel også irretere så meget at det er det  der gør ondt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2014

Anonym trådstarter

ingen?

Anmeld

26. december 2014

Ka+Ma=Be

Jeg ville ringe til hospitalet. Det er naturligvis individuelt hvor længe man har ondt og svært at sige noget om hvorfor det gør ondt. Men jo, det er lang tid og det er i forvejen lidt tricky, når der er nerver involveret.

God bedring 

Anmeld

27. december 2014

Lisbeth1985

Ring til vagtlægen!!!! God bedring:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.