Er bare så træt af det hele

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

575 visninger
5 svar
7 synes godt om
26. december 2014

Anonym trådstarter

Skal bare du med det.

hold kæft jeg glæder mig til at komme hjem til min egen familie 

øjet er i uge 4 snart uge 5 og har holdt jul hos min mands fars side af familien 

det er fint nok, men pga graviditeten er jeg træt, svimmel og har hovedpine. Men Mans vil på ingen måder fortælle det til hans side af familien, det har så resulteret i at jeg var nødsaget til at løfte en bordplade som vejet 12kg+ 

jeg kunne ikke bare stå og sige ned eet kan jeg ikke, og når så svigerfar spurgte hvorfor, bare sige, det kan jeg ikke fortælle.

jeg er så træt af det.

jeg glæder mig til at komme hjem til min familie hvor næsten alle ved det, så taget de i det mindste hensyn.

skulle som sagt bare ud med det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2014

Kamulla

Du siger bare næste gang at du har haft meget ondt i ryggen og vil sætte pris på han spurgte sin søn om hjælp istedet for dig... Der kan jo være andre grunde end graviditet ril man ikke skal eller kan klare tunge løft.. Min grund er udelukkende ryggen

Anmeld

26. december 2014

Krydserfingre

Anonym skriver:

Skal bare du med det.

hold kæft jeg glæder mig til at komme hjem til min egen familie 

øjet er i uge 4 snart uge 5 og har holdt jul hos min mands fars side af familien 

det er fint nok, men pga graviditeten er jeg træt, svimmel og har hovedpine. Men Mans vil på ingen måder fortælle det til hans side af familien, det har så resulteret i at jeg var nødsaget til at løfte en bordplade som vejet 12kg+ 

jeg kunne ikke bare stå og sige ned eet kan jeg ikke, og når så svigerfar spurgte hvorfor, bare sige, det kan jeg ikke fortælle.

jeg er så træt af det.

jeg glæder mig til at komme hjem til min familie hvor næsten alle ved det, så taget de i det mindste hensyn.

skulle som sagt bare ud med det

Synes måske også din kæreste burde have taget løftet i stedet for. Ligemeget om du er gravid eller ej. Men det måske bare mig, min kæreste lader mig ikke løfte så tunge ting i hvertfald ikke hvis han er der til at gøre det. 

Også specielt når du jo ér gravid som din kæreste ved. Så kunne han lige have reddet dig. 

Anmeld

26. december 2014

Anonym trådstarter

Nu var det sådan at min mand ikke bar tilstede da svigerfar bad mig om at løfte den. 

Jeg er bare rigtig pist over de ikke bate kan få det at vide, forstår ikke det skal være en mega hellemlighed at vi venter os og hvis det skulle gå en forkerte vej, så er det også en kæmpe hemmelighed at vi har mistet.. Kan bare ikke have det, ja min hormoner driller nok, men havde aldrig troet jeg slukke blive så hammerende irriteret over det 

Anmeld

26. december 2014

migxher

Er du kun 4 uger henne? Så sker der jo ikke noget ved at du har løftet den bordplade så jeg synes du skal slappe af og respektere din kærestes ønske om at vente med at fortælle det. I min verden er graviditet altså ikke noget man skal rende og tage alle mulige hensyn til, og slet ikke så tidlig da det jo ikke er nødvendig. Medmindre der er komplikationer forbundet med graviditeten og hensyn derfor er nødvendig. Så slap lige lidt af du kunne jo evt bare have sagt at du havde ondt i ryggen og derfor ikke kunne løfte. 

Anmeld

26. december 2014

TNBC

Anonym skriver:

Nu var det sådan at min mand ikke bar tilstede da svigerfar bad mig om at løfte den. 

Jeg er bare rigtig pist over de ikke bate kan få det at vide, forstår ikke det skal være en mega hellemlighed at vi venter os og hvis det skulle gå en forkerte vej, så er det også en kæmpe hemmelighed at vi har mistet.. Kan bare ikke have det, ja min hormoner driller nok, men havde aldrig troet jeg slukke blive så hammerende irriteret over det 

Har du spurgt hvorfor han ville holde det hemmeligt? Måske vil han bare vente til efter jul.
Men det er også meget tidligt, i kan da ikke have vidst det længe..

Synes det er synd at du bliver træt af det, at være hos hans familie, bare fordi du ikke kan fortælle det. Men synes du gør lidt meget ud af det(Måske er det hormonerne)

Du kunne bare have sagt at nej det kan du desværre ikke hjælpe ham med, ondt i ryggen, eller bare at du ikke har kræfter til det. Ikke alle kan løfte 12kg plader(Var det ikke det den vejede?)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.