menstruation smerter uden mens.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.505 visninger
10 svar
1 synes godt om
26. december 2014

Tinalaujensen

Hej jeg har prøvet at melde mig ind her i håb om lidt klarhed .. jeg har for 10 dage siden haft voldsomme menstruation smerter men min menstruation kom ikke og jeg var ellers sikker på at den ville kommen.. og nu har jeg ondt i lænden  og har fået ømme bryster .. tog en graviditet test for 5 dage siden negativ .. (prøver ikke at blive gravid ) bør jeg prøve en ny test ? Eller spiller min krop mig bare et pus 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2014

Krydserfingre

Hvornår skulle du have haft din mens? Og var det ikke din ægløsning du kunne mærke for 10 dage siden? 

Anmeld

26. december 2014

Tinalaujensen

Pigeeeeen skriver:

Hvornår skulle du have haft din mens? Og var det ikke din ægløsning du kunne mærke for 10 dage siden? 

Den 8. Dec. Jeg har ikke haft sådanne en menstruations smarte de sidste 5 eller længer år siden .. så kunne ikke forestille mig at der var æggeløsning  men måske 

Anmeld

26. december 2014

Krydserfingre

Tinalaujensen skriver:

Den 8. Dec. Jeg har ikke haft sådanne en menstruations smarte de sidste 5 eller længer år siden .. så kunne ikke forestille mig at der var æggeløsning  men måske 

Hmm hvis du skulle have haft mens D. 8 og du tester negativ så ved jeg søreme ikke. Selv er min mens uregelmæssig så der kan jeg godt gå over tid og stadig ikke teste positiv. Er din mens regelmæssig?

Anmeld

26. december 2014

Tinalaujensen

Pigeeeeen skriver:

Hmm hvis du skulle have haft mens D. 8 og du tester negativ så ved jeg søreme ikke. Selv er min mens uregelmæssig så der kan jeg godt gå over tid og stadig ikke teste positiv. Er din mens regelmæssig?

Nej igen hver måned.. men det der slår mig er alle tegn på mens (graviditet) men uden at få mens .. håber bare min mens skal komme men der sker intet ..  lidt frustrere 

Anmeld

26. december 2014

Krydserfingre

Tinalaujensen skriver:

Nej igen hver måned.. men det der slår mig er alle tegn på mens (graviditet) men uden at få mens .. håber bare min mens skal komme men der sker intet ..  lidt frustrere 

Tja kan også bare være stress eller tankernes kraft. Der er mange muligheder men det er svært at fastslå med sådan noget.... Ellers kan du jo altid ringe til lægen eller tage en ny test  

Anmeld

26. december 2014

Senia

Jeg ville vente nogle dage og så teste igen ;-)
Ind imellem høre man at hcg tallet er lidt langsommere om at stige.

Og ellers kontakte lægen ;-)

Anmeld

26. december 2014

Kamulla

Har prøvet at springe en måned over.. Ved ikke hvorfor.. Fik smerter / murren, ømme bryster, og blev køresyg.. Men testede negativ.... Endte med at blive enormt oppustet og alle spurgte om jeg var gravid... Lavede igså et opslag herinde mht med min maves form.. Men men men.. Var ikke gravid.. Og min mens er ellers altid regelmæssig og har også været det efter

Anmeld

26. december 2014

Kamulla

Ps.. Var 8 uger henne da jeg testede positivt med min søn.. Den test var utrolig svag og kunne ikke dokumenteres på et billede (også med skod tlf for 8år siden dog) men jeg dannede hcg langsomt

Anmeld

26. december 2014

Tinalaujensen

Tak for svar de damer jeg må vist bare se tiden an ... hvis bare min krop ville opføre sig sådanne af jeg forstod den så var jeg glad ... jeg kan så også tilføje at jeg er enormt oppustet med var nu sikker på det var al julemanden der ��

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.