Skal jeg være bekymret eller hvad kan det være?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

562 visninger
7 svar
2 synes godt om
26. december 2014

Anonym trådstarter

hej piger. 

Er 36+3 idag. 

Den sidste time har jeg simpelthen haft nogle sindssyge smerter nederst i maven. En lille smugle over mod venstre. Det gør ondt sådan at der er lidt smerter hele tiden men får så mega ondt som kommer og går og som varer i nogle sekunder. 

Jeg husker ikke disse smerter med min datter. De eneste jeg havde på

det her tidspunkt var følelsen af knive der blev stukket ned i skeden. 

Har ikke haft veer før da min datter er født ved pks. Og det skal jeg også have denne gang. 

Men det kan vel ikke være begyndende veer kan det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2014

Carina:-)

Det kan være smerter i det gamle ar i livmoderen- så ring lige til fødegangen - der er en lille risiko for at et ar kan springe op og det er livsfaligt for især baby .

Risikoen er LILLE ,men den er der og når du er så langt henne er der pres på -så jeg vil absolut anbefale dig at ringe og snakke med en om de smerter 

Anmeld

26. december 2014

Anonym trådstarter

Carina:-) skriver:

Det kan være smerter i det gamle ar i livmoderen- så ring lige til fødegangen - der er en lille risiko for at et ar kan springe op og det er livsfaligt for især baby .

Risikoen er LILLE ,men den er der og når du er så langt henne er der pres på -så jeg vil absolut anbefale dig at ringe og snakke med en om de smerter 

Synes smerterne sidder længere nede end arret. Selvom mit ar sidder langt nede. Men tror du det kan være pga det alligevel?

Anmeld

26. december 2014

Anonym skriver:

Synes smerterne sidder længere nede end arret. Selvom mit ar sidder langt nede. Men tror du det kan være pga det alligevel?

Er i en gruppe med englebørn og der var der en der oplevede det i 34 uge - Der sad smerten i siden og først da livmoderen sprang sad de meget voldsomme smerter i selve arret og ud mod siderne .

Det kan sagtens være ligamentsmerter -men når du selv skriver de er voldsomme tænker jeg tidligere ar eller moderkagen -Og jeg er bare typen der synes man skal være forsigtig med at slå ting hen især når det kan være alvorligt

Synes du skal ringe 

Anmeld

26. december 2014

Anonym trådstarter

Er i en gruppe med englebørn og der var der en der oplevede det i 34 uge - Der sad smerten i siden og først da livmoderen sprang sad de meget voldsomme smerter i selve arret og ud mod siderne .

Det kan sagtens være ligamentsmerter -men når du selv skriver de er voldsomme tænker jeg tidligere ar eller moderkagen -Og jeg er bare typen der synes man skal være forsigtig med at slå ting hen især når det kan være alvorligt

Synes du skal ringe 

Puha det lyder ikke godt. 

Jeg må vidst hellere ringe så

Anmeld

26. december 2014

Anonym skriver:

Puha det lyder ikke godt. 

Jeg må vidst hellere ringe så

Husk det er højst sandsynligt harmløst og det hele der strækker sig ,men i eneklte tilfælde er det ikke harmløst så synes du gør det rigtige i at ringe 

Anmeld

26. december 2014

Anonym trådstarter

Husk det er højst sandsynligt harmløst og det hele der strækker sig ,men i eneklte tilfælde er det ikke harmløst så synes du gør det rigtige i at ringe 

Så er jeg netop hjemvendt.

de synes det var meget harmløst, at det med stor sensynlighed var pga bækkenløsning. Lillebror har det ihvertfald godt. Havde en masse plukke veer men ikke nogen voldsomme. 

Så det er dejligt lige at få det afklaret. 

Anmeld

27. december 2014

Anonym skriver:

Så er jeg netop hjemvendt.

de synes det var meget harmløst, at det med stor sensynlighed var pga bækkenløsning. Lillebror har det ihvertfald godt. Havde en masse plukke veer men ikke nogen voldsomme. 

Så det er dejligt lige at få det afklaret. 

Dejligt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.