mindre aktiv baby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

356 visninger
5 svar
1 synes godt om
26. december 2014

birthee

Er 37+6 idag, og synes baby er mindre aktiv... Kan godt mærke når hun hikker, men det er begrænset hvor meget hun midler/drejer sig... Var til vægtskanning i mandags, der var alt super! Hun er skønnet til 6-8% større end gennemsnittet, så ved godt pladsen også er mindre... Men, skal jeg kontakte fødegangen og få hende tjekket, eller se det an lidt? Hun reagerer lidt hvis jeg drikker koldt, men ikke voldsomt meget...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2014

L&V

birthee skriver:

Er 37+6 idag, og synes baby er mindre aktiv... Kan godt mærke når hun hikker, men det er begrænset hvor meget hun midler/drejer sig... Var til vægtskanning i mandags, der var alt super! Hun er skønnet til 6-8% større end gennemsnittet, så ved godt pladsen også er mindre... Men, skal jeg kontakte fødegangen og få hende tjekket, eller se det an lidt? Hun reagerer lidt hvis jeg drikker koldt, men ikke voldsomt meget...

Så længe du mærker hende ville jeg ik bekymre mig

Anmeld

26. december 2014

Carina:-)

Better safe than sorry så jeg ville ringe .

Anmeld

26. december 2014

April-baby

Der er ikke så meget plads igen til baby, så er de mindre aktiv (: så vil ik gøre noget, da lægerne ikke vil kunne gøre noget ved det (:

Anmeld

26. december 2014

Carina:-)

April-baby skriver:

Der er ikke så meget plads igen til baby, så er de mindre aktiv (: så vil ik gøre noget, da lægerne ikke vil kunne gøre noget ved det (:

De skanner og kører ctg så jo de tager det alvorligt når mødrene ringer især sent i graviditeten.

Det kan være mindre plads- men det kan også være baby der har problemer og det kan kun fagpersonale afgøre.

Anmeld

26. december 2014

birthee

Jeg snakkede med en veninde, der er jordemoder... Spiste to sodavandsis, og lagde mig på sengen en halv times tid... Efter ti minutter boksede hun rundt i maven, og har gjort det lige siden  Skal til jordemoder på tirsdag, og vil vende det med hende der... Hvis det sker igen hen over weekenden, ringer jeg til fødegangen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.