Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Folk omkring os venner som familie. Tror så meget på jeg er gravid..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Det kunne da også godt ligne en lille babyhule - er I igang med at prøve?
Har du testet?
Neaj det har jeg ikke'
Anonym skriver: Neaj det har jeg ikke'
Plejer maven være så oppustet? No offense
Jeg ved naturligvis hvordan du "normalt" ser ud... Men ja, det kunne sagtens ligne en lille babyhule... Så hvis de plejer at se dig med en flad mave, kan jeg godt forstå de tænker du er gravid..
Ked af det, men synes den starter bulen for langt oppe til at være en reel gravidmave. Plus man alligevel skal være rimeligt langt henne før maven kommer højt op. Men det kan være den oppusthed som mange oplever i starten. Men en test er vel det sikre svar.
Stimap skriver: Jeg ved naturligvis hvordan du "normalt" ser ud... Men ja, det kunne sagtens ligne en lille babyhule... Så hvis de plejer at se dig med en flad mave, kan jeg godt forstå de tænker du er gravid..
*naturlivis ikke hvordan du "normalt" ser ud*
Synes godt nok også maven ser meget hård ud i forhold til at du skulle være nygeavid. Hvor langt henne skulle du være? Og hvorfor tager du ikke en test?
lineog4 skriver: Ked af det, men synes den starter bulen for langt oppe til at være en reel gravidmave. Plus man alligevel skal være rimeligt langt henne før maven kommer højt op. Men det kan være den oppusthed som mange oplever i starten. Men en test er vel det sikre svar.
Min mave så hurtigt sådan ud her 2 gang
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128