ønske om graviditet i 2015! !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

316 visninger
7 svar
1 synes godt om
26. december 2014

Anonym trådstarter

Vi er et ungt par som ønsker at bliv gravid pt  har jeg menstruation. Skal vi se at komme I gang efter når det stopper. Og hvor tit. Da vi ønsker meget snart at der vil komme en positiv test. Da vi har skuffet os før. Selvom testen jeg havde foretaget mig for knap 2 måneder * siden viste som en positiv test.. som jeg gik ud fra det var... men indimellem havde jeg menstr  og testen viste ikke helt som den første. Ved ikke lige... så vi bliver ved med at prøve. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2014

HappyOne

Anonym skriver:

Vi er et ungt par som ønsker at bliv gravid pt  har jeg menstruation. Skal vi se at komme I gang efter når det stopper. Og hvor tit. Da vi ønsker meget snart at der vil komme en positiv test. Da vi har skuffet os før. Selvom testen jeg havde foretaget mig for knap 2 måneder * siden viste som en positiv test.. som jeg gik ud fra det var... men indimellem havde jeg menstr  og testen viste ikke helt som den første. Ved ikke lige... så vi bliver ved med at prøve. 

Jeg har det ligesom dig  

Vi er i gang med pb i 7 cyklus nu, og jeg er ved at blive sindsyg over at der ikke kommer 2 streger. Jeg havde en SA i september 

Du skal tjekke din ægløsning, du kan evt bruge ægløsningsberegner på denne side, eller 1000 andre sider, eller du kan købe en ægløsningstest 

Jeg krydser fingre for jer  Vi er også et ungt par, jeg er 21 og min kæreste er 23, men vi har været sammen i snart 6 år 

Anmeld

26. december 2014

Anonym trådstarter

Vi er i nærmest samme Aller. Er det ik mere  sikker  at købe en ægløsningtest eller er det andet mon også godt at bruge ved du noget om det?? Prøver i sta 

Anmeld

26. december 2014

HappyOne

Anonym skriver:

Vi er i nærmest samme Aller. Er det ik mere  sikker  at købe en ægløsningtest eller er det andet mon også godt at bruge ved du noget om det?? Prøver i sta 

ja mig og min kæreste prøver stadig, jeg har test dag den 13/1-15 Skulle gerne stå med en positiv ægløsningtest i morgen 

Jeg bruger faktisk begge dele, både beregneren og ægløsningtestene 

Anmeld

26. december 2014

lillespir26

Anonym skriver:

Jeg ligger inde med 20 æl teste holdbare til 12 mdr 2015 og 3 g teste holdbare til 4 mdr 2015 

skal ikke bruge den da jeg føder i feb så skriv enlig ved interesse 

Anmeld

26. december 2014

Anonym trådstarter

lillespir24 skriver:

Jeg ligger inde med 20 æl teste holdbare til 12 mdr 2015 og 3 g teste holdbare til 4 mdr 2015 

skal ikke bruge den da jeg føder i feb så skriv enlig ved interesse 

Hvad skal de da koste?

Anmeld

26. december 2014

Anonym trådstarter

Spørger nok dumt 

Men tænker lige du skriver at du ved når du har test dag Hvordan vil man finde ud af det beregneren eller efter æl testen eller hvordan. 

Anmeld

26. december 2014

lillespir26

Anonym skriver:

Hvad skal de da koste?

Tænker 180kr med forsendelse men skriv privat ved interesse 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.