tidlig kønsscanning i Østjylland?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

450 visninger
7 svar
0 synes godt om
26. december 2014

JH12

Kender i til nogle gode scanningsklinkker i Østjylland, som kan lave tidlig kønsscanning? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2014

LinLin

Jeg har prøvet to i aarhus:

den i City vest har vi været ved 6 gange i alt - fuld tilfreds! Har fået lavet tidlig scanning, kønsscanning (hvor vi fik en ny tid, da hun ikke var 100% sikker første gang ) og 3D/4d scanning.

Vi har også været hos den i midtbyen (rosensgade) og hun var også super sød men det var der vi opdagede vores lille Noas hjerte ikke slog mere, så derfor turde jeg ikke bruge dem igen i den følgende graviditet (fjollet, men sådan havde jeg det )

Anmeld

26. december 2014

JH12

LinLin skriver:

Jeg har prøvet to i aarhus:

den i City vest har vi været ved 6 gange i alt - fuld tilfreds! Har fået lavet tidlig scanning, kønsscanning (hvor vi fik en ny tid, da hun ikke var 100% sikker første gang ) og 3D/4d scanning.

Vi har også været hos den i midtbyen (rosensgade) og hun var også super sød men det var der vi opdagede vores lille Noas hjerte ikke slog mere, så derfor turde jeg ikke bruge dem igen i den følgende graviditet (fjollet, men sådan havde jeg det )

Er det nemt nok at finde det i City vest? 

Vi har også prøvet dem på rosengade men der er lang ventetid, eller ihvertfald mere end en uge.. 

Anmeld

26. december 2014

Chevro

JH12 skriver:

Kender i til nogle gode scanningsklinkker i Østjylland, som kan lave tidlig kønsscanning? 

Der er en klinik i Randers - Gaia. 

Anmeld

26. december 2014

JH12

Chevro skriver:

Der er en klinik i Randers - Gaia. 

Hvor tidligt kan de scanne fra? 

Anmeld

26. december 2014

Mutti2B

Scanningsjordemoderen i Silkeborg . Det koster 400kr og de scanner fra 14+0. 

Anmeld

26. december 2014

LinLin

JH12 skriver:

Er det nemt nok at finde det i City vest? 

Vi har også prøvet dem på rosengade men der er lang ventetid, eller ihvertfald mere end en uge.. 

Ja  det er er på øverste etagen "lægegangen" - ca midtpå

Anmeld

27. december 2014

Chevro

JH12 skriver:

Hvor tidligt kan de scanne fra? 

Altså der er kønsgaranti fra 15, og hvis de så ikke kan se det - så kommer man igen gratis. 

Men for det meste kan de se det

Vi har selv været der 15+0

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.