Blodig urin 36+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.336 visninger
6 svar
4 synes godt om
25. december 2014

Maj&Baby

Hej Alle

jeg er som sagt 36 uger henne, og igår aftes da jeg skulle tisse inden vi skulle i seng havde jeg pludselig en del blod i urinen, det var ret rødt og der var også lidt blod på papiret efterfølgende, havde omkring 10 smertefulde plukveer derefter, som stoppede igen og i løbet af natten var urinen mindre blodig og idag har den igen været helt normal, er lidt i tvivl om jeg skulle have ringet til jordemoderen, synes bare ikke det var alvorligt nok til at forstyrre juleaften, nogen der har erfaring med dette ? 

Tænker selv om det kan være slimproppen, synes bare sidste gang at det var mere som slimet udflåd

glædelig jul derude  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. december 2014

EKAB

Profilbillede for EKAB

FG skal altid kontaktes når man opdager blod. 

Så er det altså ligegyldigt om det er juleaften eller tirsdag morgen. 

Det er deres job.

Anmeld

25. december 2014

Maj&Baby

Her skal vi ikke kontakte Fg men Jordemoder direkte, da vi er en del af et forsøgsprojekt, vi blev enige om lige at se tiden an om derstadig var noget idag, men kan godt mærke der sidder lidt nervøsitet idag 

Anmeld

25. december 2014

lillespir26

Du skal ringe til din jordmoder så 

Anmeld

25. december 2014

Englehår

Profilbillede for Englehår

Du bør ringe til din jordemoder.  Evt vagtlæge der vil kunne stixe din urin i fald du går rundt med en blærebetændelse. 

Uanset; så ville jeg selv kontakte jm eller vl.

Anmeld

25. december 2014

Carina:-)

Det kan være blærebetændelse ,men det kan også være noget mere alvorligt med dine nyrer så få nu ringet .

Håber det er ingenting 

Anmeld

26. december 2014

Maj&Baby

Carina:-) skriver:

Det kan være blærebetændelse ,men det kan også være noget mere alvorligt med dine nyrer så få nu ringet .

Håber det er ingenting 

Har nu været oppe og få stikset urin på sygehuset, så der skulle gerne være svar imorgen, har også fået taget blodprøver. Baby havde det rigtig fint heldigvis, så indtil der er svar på diverse prøver var der ikke grund til bekymring 

Tusind tak for jeres svar 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.