Træthed, hovedpine og svimmelhed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

391 visninger
2 svar
0 synes godt om
25. december 2014

namaha

Jeg er gravid 4+2 

Siden lørdag har jeg døjet med ekstrem træthed, kan sove hele dagen hvis det var jeg kunne, men det kan jeg ikke. 

Jeg er hovedpine on/OFF og det er bare trælst, for kan ikke tåle det mindste støj når det står på, bare det mindste snak kan gøre mig vanvid

Jeg er svimmel, det kommer når jeg rejser mig, selvom jeg rejser mig langsomt så kommer det, aner ikke hvordan jeg skal rejse mig fra hverken seng eller sofa/stol uden det hele køre rundt, kan enda blive svimmel mens jeg sidder på min flade og måske har siddet det i 20 min 

Hold kæft jeg er træt af det, min mummi siger at det aftaget når jeg kommer længere hen, men jeg er bare ved at få spat, kan næsten ikke gå på toilet uden at være udmattet bagefter 

Gode råd søges. 

Kan desværrer først komme til læge i det nye år for at høre hvad han siger. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. december 2014

Hertz

namaha skriver:

Jeg er gravid 4+2 

Siden lørdag har jeg døjet med ekstrem træthed, kan sove hele dagen hvis det var jeg kunne, men det kan jeg ikke. 

Jeg er hovedpine on/OFF og det er bare trælst, for kan ikke tåle det mindste støj når det står på, bare det mindste snak kan gøre mig vanvid

Jeg er svimmel, det kommer når jeg rejser mig, selvom jeg rejser mig langsomt så kommer det, aner ikke hvordan jeg skal rejse mig fra hverken seng eller sofa/stol uden det hele køre rundt, kan enda blive svimmel mens jeg sidder på min flade og måske har siddet det i 20 min 

Hold kæft jeg er træt af det, min mummi siger at det aftaget når jeg kommer længere hen, men jeg er bare ved at få spat, kan næsten ikke gå på toilet uden at være udmattet bagefter 

Gode råd søges. 

Kan desværrer først komme til læge i det nye år for at høre hvad han siger. 

Sådan havde jeg det også i starten af min graviditet, det viste sig så da jeg endelig tog til lægen i uge 7+ at jeg havde lav blodprocent så skulle starte med jerntilskud med det samme. Men ved jo ikk om det er det samme, det er jo rimelig normale symptomer i første trimester.

Anmeld

25. december 2014

lillespir26

Sådan havde jeg det til efter uge 12 og fik tjekket min blod procent som lå lidt højere end normalt så det skal nok gå over igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.