Når han ikke vil

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

699 visninger
7 svar
6 synes godt om
25. december 2014

Anonym trådstarter

Hej alle sammen

god jul og godt nytår til jer alle sammen.

min kæreste og jeg er begge 21 år. Han er uddannet og selvstændig og det går rigtig godt. Jeg er snart færdig med min uddannelse. Vi bor i et dejligt stort hus, hvor intet mangler. 

Problemt er det at jeg vil rigtigt gerne have et barn, men det vil min kæreste ikke, for han føler sig ikke klar. Er godt klar over at vi er meget unge og bestemt ikke har travlt. Men det er rigtigt hårdt at gå og være skruk heletiden og håbe på der sker noget. Han er rigtig god til børn, men vil ikke og bliver lidt små sur når vi snakker om det.

Hvad skal jeg gøre for at jeg ikke tænker på det heletiden og at han måske kunne overtales? 

Det er ikke sjovt længere, håber ikke jeg er den eneste der har haft det sådan 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. december 2014

Nystart

Det er rigtig fint at snakke om det.... Men prøv aldrig at tvinge en til at få et barn.... Men respekter istedet at han ikke er klar og faktisk viser ansvar ved at gøre det klart...

Det ik sjovt at være skruk men det er endnu mindre fedt at vente og få barn med en der ikke ønsker det.... 

Anmeld

25. december 2014

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Jeg har haft det ligesom dig. 

Jeg var SÅ skruk..kunne ikke klare at se babyer..

min kæreste var ved at få spat af mig men jeg måtte acceptere at han ikke var klar  

det var hårdt! Meget hårdt! 

Pludselig begyndte jeg at slappe af omkring det, og pludselig kom han til mig og sagde han var klar. 

Det er træls at høre men det kræver tålmodighed. Måske skal du prøve at fokusere på noget andet. En hobby eller sådan noget...

Anmeld

25. december 2014

l.kjoeller

Anonym skriver:

Hej alle sammen

min kæreste og jeg er begge 21 år. Han er uddannet og selvstændig og det går rigtig godt. Jeg er snart færdig med min uddannelse. Vi bor i et dejligt stort hus, hvor intet mangler. 

Problemt er det at jeg vil rigtigt gerne have et barn, men det vil min kæreste ikke, for han føler sig ikke klar. Er godt klar over at vi er meget unge og bestemt ikke har travlt. Men det er rigtigt hårdt at gå og være skruk heletiden og håbe på der sker noget. Han er rigtig god til børn, men vil ikke og bliver lidt små sur når vi snakker om det.

Hvad skal jeg gøre for at jeg ikke tænker på det heletiden og at han måske kunne overtales? 

Du er nødt til at vente på ham. Det er aldrig noget man skal overtales  til. Har du uddannelse /karriere på plads?  

Anmeld

25. december 2014

Hønsemor

Anonym skriver:

Hej alle sammen

Du bliver nødt til at acceptere at din kæreste ikke vil have et barn lige nu.. Det fint du snakker med ham om det, men pas på det ikke bliver for meget! Da du dermed kan risikere at skubbe ham væk eller presse ham ud i noget han reelt ikke ønsker og derved måske smutter?

Måske prøv og vend den om, og mærk efter, hvordan du føler omkring noget din kæreste måske rigtig gerne vil, men du ikke har lyst til? 

Det er ikke sjovt at være skruk og det er hårdt at vente, men se på det positive i det - I får tid til at være jer, til at gennemtænke det hele, spare penge op og nyde den impulsive frihed man har, når der ingen børn er 

Anmeld

25. december 2014

April-baby

Aldrig overtale! For Guds skyld... Det kan ende ligesom min bror og jeg, at han ikke vil se sine børn når de bliver ældre " min mor overtalte ikke min far, men vil ' ikke se os ' " os er det pisse syndt for din kæreste. Det er ikke sjovt nej, men vil du ha en kæreste som bliver sur og måske ked af det hvis du bliver gravid? 

Anmeld

25. december 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Overvej måske at få et lille kæledyr til at optage din tid og dit behov for at give et ekstra væsen kærlighed

Hos os faldt valget på hamster da levetiden ikke er så lang, pladskravet er lille og det ikke er så dyrt at give dem et godt liv med mad og strøelse osv

det hjalp mig meget til at give kæresten den plads og tid han havde behov for, for at blive klar

Jeg var skruk allerede da vi mødtes og helt klar til at stifte familie

Anmeld

25. december 2014

lillespir26

Mig og min kæreste får vores første baby 2,5 mdr før vi har været kærester i 7 år og jeg var skruk da jeg mødte ham han var simpelthen heller ikke klar får han havde haft 30 års fødselsdag så giv han plads og tid så skal det nok komme hvis det skal være jer 2 der skal have et barn sammen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.