Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg vågnede i morges med volsomme ømme bryster, men mest da jeg vågnede. Uden hverken at røre ved dem eller boget. Nu det kun lidt hvis jeg rør ved dem.
Har i prøvet det? Kan det være tegn på noget?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ægløsning evt
komnubaby skriver: Ægløsning evt
Langt fra. Skulle være 3+4 nu hvis det var. Havde ægløsning d. 14.
Anonym skriver: Langt fra. Skulle være 3+4 nu hvis det var. Havde ægløsning d. 14.
Kan være tegn på mens eller graviditet
Jeg havde de også inden jeg vidste jeg var gravid
Jeg plejer først at få ømme bryster noget tid efter ægløsning. Får det hver gang. Har endnu ikke været gravid endnu. Men kan da være du er heldig
komnubaby skriver: Jeg plejer først at få ømme bryster noget tid efter ægløsning. Får det hver gang. Har endnu ikke været gravid endnu. Men kan da være du er heldig
Har aldrig prøvet de var ømme på den måde før.
Jeg er nu i uge 21, men de første mange måneder havde jeg vildt ømme bryster, så tror, at det måske bare følger med nogle gange! De har heldigvis holdt en vokse-pause, men er så begyndt lidt igen. Frygter lidt at få "naturlige" Linse-bryster, men min jordemoder var så sød at sige, at de jo heldigvis bliver mindre igen (håber bare ikke, de så bliver til sokker med 5'ere i ) Men tillykke, du er måske gravid Har hørt om mange, der har fået vildt ømme bryster inden andre tegn!
Mit første tegn var ømme bryster, og det fikjeg inden jeg kunne teste positivt
T87 skriver: Jeg er nu i uge 21, men de første mange måneder havde jeg vildt ømme bryster, så tror, at det måske bare følger med nogle gange! De har heldigvis holdt en vokse-pause, men er så begyndt lidt igen. Frygter lidt at få "naturlige" Linse-bryster, men min jordemoder var så sød at sige, at de jo heldigvis bliver mindre igen (håber bare ikke, de så bliver til sokker med 5'ere i ) Men tillykke, du er måske gravid Har hørt om mange, der har fået vildt ømme bryster inden andre tegn!
Jeg testede positiv i dag
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128