Hvad skal jeg regne med? (Graviditetstest)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.355 visninger
8 svar
7 synes godt om
25. december 2014

Anonym trådstarter

Jeg skal egentlig har min mens i morgen men har haft det lidt skidt og testede derfor for et par dage siden, de første test var velmed og syns de var svage positive, bestilte derfor en digital test på nettet og den viste "ikke gravid" nu har jeg netop testet med en rema1000 test og den er altså ogs svag positiv!?

hvad siger i?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. december 2014

lillespir26

Vist noget ned de digitale skal htg være lidt højre for at vise gravid men umedbart er du gravid men vent nogle dage og test igen 

Anmeld

25. december 2014

l.kjoeller

Positiv.  Tillykke 

Anmeld

25. december 2014

Anonym trådstarter

Tak for svar syns dog at det er mærkeligt at testene svinger så meget, men det er jo nok fordi det er så tideligt.

Anmeld

25. december 2014

l.kjoeller

Anonym skriver:

Tak for svar syns dog at det er mærkeligt at testene svinger så meget, men det er jo nok fordi det er så tideligt.

Er helt afhængigt af hvor meget  hcg der lige var i urin. Og det afhænger  jo af mange ting. Om man lige har drukket  og hvor lang tid siden det er man har tisset osv 

Anmeld

26. december 2014

mrhl

jeg tror du er gravid. Mine første tests så sådan ud! prøv med en digital om nogle dage så tror jeg den er der. det er jo tidligt så måske har den digitale bare ikke opfattet det ;-) 

Anmeld

26. december 2014

friis

Selvom mine test var helt positive , kunne en digital ikke vise gravid før 5+3 

Anmeld

26. december 2014

Familie

Når man skal følge stregen ved en evt graviditet, er der flere ting som kan påvirke testen. Det skal være morgenurin for at kunne få en mere jævn resultat og du skal helst benytte det samme mærke, for de kan blive påvirket forskelligt.  Så vælg et mærke og test med et par dages mellemrum, for at se om der kommer en udvikling.

Anmeld

27. december 2014

Anonym trådstarter

Der er vidst ingen tvivl mere

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.