25+2 Ondt under ribben foran og på ryggen?? :S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

885 visninger
4 svar
0 synes godt om
25. december 2014

tullemortilsnart2

^ja, har siden lørdag har ondt under mine ribben i venstre side. Det føles som det sidder noget og trykker indenunder som der ikke er plads til. Det gør mest ondt omme i ryggen under ribbene (men nolge gange også foran).. virkelig ubehageligt.

andre der har prøvet dette? Min mor mener det kan skyldes jeg har forstoppelse, men det har jeg døjet med hele min graviditet og har ikke haft ondt dér! Er 25+2 henne.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. december 2014

lillespir26

Måske baby der ligger og trykker/ sparker til dem 

Anmeld

25. december 2014

April-baby

Jeg har det samme, det er bare specielt irriterende når jeg sidder ned, og var til anden graviditets undersøgelse i Mandags hvor jeg har været i uge 25+2, og hun sagde at det er lille pigen som sparker ��. Og jeg er nu i uge 25+5 (: har haft dette i mange uger nu. 

Anmeld

26. december 2014

xStinepigen

lottelabs skriver:

^ja, har siden lørdag har ondt under mine ribben i venstre side. Det føles som det sidder noget og trykker indenunder som der ikke er plads til. Det gør mest ondt omme i ryggen under ribbene (men nolge gange også foran).. virkelig ubehageligt.

andre der har prøvet dette? Min mor mener det kan skyldes jeg har forstoppelse, men det har jeg døjet med hele min graviditet og har ikke haft ondt dér! Er 25+2 henne.. 

Det kunne lyde meget som dengang jeg fik galdesten, længe før jeg fik h aldestensanfald, en pressen i mellemgulvet og pressen i ryggen 

Anmeld

26. december 2014

tullemortilsnart2

ved ikke hvad det er. det kommer om eftermiddagen og smerten er konstant indtil jeg falder i søvn, kan ikke ligge på siden, kun ryggen. Om morgenen er det væk igen.. ? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.