Hvad har vi fået ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. december 2014

birthee

debbie19 skriver:

må jeg spørge hvorfor du ikke kunne lide lysestagen??

Det er en flad lysestage hvor der kan stå 4 fyrfadslys på - samler ikke på det, og den passer ikke ind i vores hjem... Og kan desværre ikke byttes... Og så ved jeg den er købt for flere år siden, i en butik der ikke eksisterer mere....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. december 2014

Louise H.

Isabella fik:

feernes støvlehus fra play2learn

200kr

en Disney bog med dumbo

gavekort til h&m på 300kr

Doktor sæt

hello kitty kuffert med hårting

smykkeskrin

2 flyverdragter

og lidt tøj

jeg fik:

en gaveæske med Matas stribede avokado serie

cremer fra plasir

2 gavekort til h&m på hver 300kr

200kr

Manden fik:

2 t-shirts

2 gavekort til Wagner

1 calvin Klein Roll on

100kr

sammen fik manden og jeg:

et maleri fra Isabella

1 biografpakke

har 3 gaver der skal byttes. Flyverdragterne er for store, så den ene skal byttes til en srrelse mindre (har i forvejen 2 i den størrelse) og den anden skal byttes til noget andet. Og så skal en nederdel byttes, da hun har den og den bedst egner sig til Halloween

Anmeld

25. december 2014

MyLove E

birthee skriver:

Her har børnene fået gode brugbare gaver... 

Frederik på otte har fået Lego politi, Lego technic og Lego starwars, Märklin togvogn til biltransport, et skab med glaslåger til at opbevare modeltog i, en biltransport med metalbiler, gavekort til boghandel.

Caroline på 3,5 år har fået: barbiedukker, barbiehest, frisørhoved, to Minnie kjoler, en Minnie hårbøjle, en Minnie bluse, dukkehøjstol, gavekort til Toys r us, schleich hestestald/springbane, schleich heste, Barbie dvd.

Alexander, 2 år:

Lampe til loftet, metal-biler, pude, Cat store biler, Duplo Jack og piraterne, Hama maxi perler og plader, gavekort til Toys r us, Duplo togbane, væglampe med fjerkræ.

Min mand: en masse gavekort til jem og fix, et par coybukser, træsko.

Mig: gavekort til Føtex, gavekort til jysk (til ny lænestol), gavekort til Vero Moda, armbånd min datter har lavet, og - 4 viskestykker og en "guld"-lysestage af ukendt mærke fra svigerforældre

Må jeg ikke komme og lege med Frederik  Jeg vil så gerne ha en KÆMPE kælder så jeg kan have en togbane 

Anmeld

25. december 2014

MyLove E

L&V skriver:

Uh vi har godt nok fåen en masse  lækre ting.

Jeg har fået 

Ommaggio stor vase

2 Applicata lysestager

Eva solo foderbræt

Guess ur

Lancome mascara

Parfume

Penge

Min mand har fået

Cykel jakker

Tøj

Glas

Bog

Penge og noget mere jeg ik ka huske

Mindste manden

Duplo brandstationen 

Duplo bondegård

Sygt meget brio togbane

En cars dims til bil sædet

Penge

Bruder bob cat

Biltæppe

Prinsessen

En interaktiv dukke

Tilbehør til dukke

Frozen cd afspiller

4 cder

Askepot duplo

Tornerose duplo

Tøj 

Penge 

Modelervoks værktøjskasse

Og fælles fik manden og jeg et weekendtophold

Elias har også ønsket sig værktøjskassen med modellervoks 

Anmeld

25. december 2014

debbie19

birthee skriver:

Det er en flad lysestage hvor der kan stå 4 fyrfadslys på - samler ikke på det, og den passer ikke ind i vores hjem... Og kan desværre ikke byttes... Og så ved jeg den er købt for flere år siden, i en butik der ikke eksisterer mere....

ja okay hver sin smag  men jeg ville nok tænke at de har ment det godt. de vil nok ikke prøve at skuffe dig

Anmeld

25. december 2014

hekran

birthee skriver:

Og vi giver jo helt klart kun gaver, der passer ind i andres hjem, kan byttes eller står skrevet på ønskelisten..... nej, ikke helt, vel?

Det kunne jo være, at der ligger en tanke bag eller at de virkelig synes, at det er en flot stage, som du bestemt skal have. Vi skulle nødigt være så forkælede eller stilrene, at vi ikke kan modtage gaver (prøver ikke at være anklagende, så forstå mig ret).

Den kan helt sikkert piftes op til at kunne stå fremme, om ikke andet, så til jul

Vi får ikke særligt mange gaver, min mand og jeg, men vi fik hjemmestrikkede futter og sokker, tallerkner, noget julepynt og en bog.

Ingen dyre mærkevarer til os, da vi ved, at familien ikke har budget til dyre gaver.

Mon ikke alle fik en glædelig jul alligevel?  

Anmeld

25. december 2014

L&V

hekran skriver:

Og vi giver jo helt klart kun gaver, der passer ind i andres hjem, kan byttes eller står skrevet på ønskelisten..... nej, ikke helt, vel?

Det kunne jo være, at der ligger en tanke bag eller at de virkelig synes, at det er en flot stage, som du bestemt skal have. Vi skulle nødigt være så forkælede eller stilrene, at vi ikke kan modtage gaver (prøver ikke at være anklagende, så forstå mig ret).

Den kan helt sikkert piftes op til at kunne stå fremme, om ikke andet, så til jul

Vi får ikke særligt mange gaver, min mand og jeg, men vi fik hjemmestrikkede futter og sokker, tallerkner, noget julepynt og en bog.

Ingen dyre mærkevarer til os, da vi ved, at familien ikke har budget til dyre gaver.

Mon ikke alle fik en glædelig jul alligevel?  

Det er da fair nok at blive skuffet. Det ville jeg da os blive hvis jeg fik noget som slet ik var mig. Det handler ik om at være krævende eller noget men det mindste man ka gøre er da at sørge for det ka byttes for hva er der ved at gi en gave som alligevel kommer til at stå i en skab og aldrig se dagens lys

Anmeld

25. december 2014

Clisolka

Isabella på 4 fik:

En barbiedukke + hest 

Doktorsæt

Tablet 

Sylvanien - spisebord + barnevogn, som hun kan bruge til hendes hus

Oliver på 15 mrd fik: 

Togbanen fra Duplo

Play2Learn lastbil med værktøj 

Duplo biler

Legetøjsbiler

Vi forældre fik hver en nøglering fra børnene formet som deres hænder 

Anmeld

25. december 2014

B&J

Daniel:

• lego togbane
  • lego ridder
  • lego bondegård
  • tøj
  • penge
  • gavekort
  • trash hele 5 stk biler + figur
  • Disney dvder
  • spil = 3 forskellige

Mor:

• penge
  • Rosendahl skåle
  • et fad der kan dreje og hvor man putte en masse i feks til pitabrød
  • håndklæder
  • dvd film
  • bodum, rister, el-pisker, elkogekande

Far:

• penge
  • strømper
  • deo
  • grafikkort
  • bærbar

må indrømme kan ikke huske om det var det hele

Anmeld

25. december 2014

Mother-love

Her har vi også fået en masse.

Isabella.

gourmet luxus køkken fra Krea( mor og far)

sylvania family det store hus + en hulens masse tilbehør.

dukketøj

dukke autostol

tøj

barbie (skønheden og udyret)

minnie og mickey disney bamser

en hoppende kanin

Mig

kahler lysestager

kahler stor skål

bruseforhæng

håndklæder

store te krus

2 stk mascare

iphone 5s 

lidt penge

Jeg er super glad for mine gaver og det samme er prinsessen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.